pr0xZen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Usikker på om dette er rette kategori, håper en moderator kan flytte denne tråden om nødvendig. Jeg har en DVD-spiller jeg spiller endel MP3 fra (Brennt på DVD). Interface'n her er totalt ubrukelig, og jeg leter nå etter en mer brukende interface. Det eneste alternativet jeg har funnet kommet fram til, er å lage det selv som et menysystem på DVD, og bruke dette som en mal - eller finne noe slikt "ferdig" som kan tilpasses. Formatet for lyden trenger absolutt ikke være MP3, antar dette ikke lar seg gjøre. Noen med en pekepinn eller forslag? Har googla meg sår i øynene. Leter også etter en lignende løsning for videosnutter. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har ikke hørt om denne funksjonen i noen program. Men det finnes hvertfall to måter å få musikk på DVD som jeg kommer på. Alternativ 1: Du må lage alle sangene over til film-format. Dette lar seg enkelt gjøre i konverteringsprogram som f.eks SUPER. Dette er den som ville passet best for deg, ettersom den gjør det mulig å brenne det ut med DVD-meny, men det er jo likevel vanvittig tungvint! Alternativ 2: Du kan laste ned Nero. Dette programmet har en jukebox-funksjon som lar deg brenne musikkfiler på DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå