Gå til innhold

Studie i Wales

vi3t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville tatt kontakt med ANSA, de har forhaapentligvis noen representanter i Wales og rundt der du skal som kan gi informasjon :)

ANSA?

Hva skal du studere?

Jeg skal kanskje studere ved University of Wales, Aberystwyth. :)

Ellers tror jeg hvertfall levekostnadener er relativt lave de fleste steder i Wales.

Jeg skal studere ved University of Glamorgan, Treforest :D.. Hørte Campus var dårlig da... ska du leie i Campus områder?

Vel har hørt det er 500 per uke eller noe sånt, og det er ganske rimelig i forhold itl Oslo.. og maten er sånn passe billig og..

Lenke til kommentar
Jeg ville tatt kontakt med ANSA, de har forhaapentligvis noen representanter i Wales og rundt der du skal som kan gi informasjon :)

ANSA?

Hva skal du studere?

Jeg skal kanskje studere ved University of Wales, Aberystwyth. :)

Ellers tror jeg hvertfall levekostnadener er relativt lave de fleste steder i Wales.

Jeg skal studere ved University of Glamorgan, Treforest :D.. Hørte Campus var dårlig da... ska du leie i Campus områder?

Vel har hørt det er 500 per uke eller noe sånt, og det er ganske rimelig i forhold itl Oslo.. og maten er sånn passe billig og..

Har ikke helt bestemt meg hvor jeg skal, men hvis jeg skal dit skal jeg nok hvertfall til å begynne med bod på sånn campus-opplegg. Vet ikke så mye om Glamorgan, men har hørt at Aberystwyth, og sannsynligvis de fleste litt mindre byer i Wales er blant de billigste i UK. Og da blir det fort sinnsykt billig i forhold til Oslo, og du kan leve relativt godt bare på studielånet. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...