vi3t Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som aner om bolig og hus der osv? Skal studere ved universitet ved glamorgan. Håper noen som helst her inne vet litt om pris, område og tog osv? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg ville tatt kontakt med ANSA, de har forhaapentligvis noen representanter i Wales og rundt der du skal som kan gi informasjon Lenke til kommentar
Thoz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hva skal du studere? Jeg skal kanskje studere ved University of Wales, Aberystwyth. Ellers tror jeg hvertfall levekostnadener er relativt lave de fleste steder i Wales. Endret 25. januar 2008 av Thoz Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg ville tatt kontakt med ANSA, de har forhaapentligvis noen representanter i Wales og rundt der du skal som kan gi informasjon ANSA? Hva skal du studere? Jeg skal kanskje studere ved University of Wales, Aberystwyth. Ellers tror jeg hvertfall levekostnadener er relativt lave de fleste steder i Wales. Jeg skal studere ved University of Glamorgan, Treforest .. Hørte Campus var dårlig da... ska du leie i Campus områder? Vel har hørt det er 500 per uke eller noe sånt, og det er ganske rimelig i forhold itl Oslo.. og maten er sånn passe billig og.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ANSA? Vanskelig å sjekke selv? http://www.ansa.no/ Jeg siterer etter dem: "Studentsamskipnaden for norske studenter i utlandet. Ivaretar utenlandsstudentenes faglige, økonomiske, sosiale og kulturelle interesser før, under og etter ..." Lenke til kommentar
Thoz Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg ville tatt kontakt med ANSA, de har forhaapentligvis noen representanter i Wales og rundt der du skal som kan gi informasjon ANSA? Hva skal du studere? Jeg skal kanskje studere ved University of Wales, Aberystwyth. Ellers tror jeg hvertfall levekostnadener er relativt lave de fleste steder i Wales. Jeg skal studere ved University of Glamorgan, Treforest .. Hørte Campus var dårlig da... ska du leie i Campus områder? Vel har hørt det er 500 per uke eller noe sånt, og det er ganske rimelig i forhold itl Oslo.. og maten er sånn passe billig og.. Har ikke helt bestemt meg hvor jeg skal, men hvis jeg skal dit skal jeg nok hvertfall til å begynne med bod på sånn campus-opplegg. Vet ikke så mye om Glamorgan, men har hørt at Aberystwyth, og sannsynligvis de fleste litt mindre byer i Wales er blant de billigste i UK. Og da blir det fort sinnsykt billig i forhold til Oslo, og du kan leve relativt godt bare på studielånet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå