SubtleINC Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja, det er klart jeg kan det. Jeg har ett Asus m3a32 MPV Deluxe med Crossfire X støtte osv. Nå har jeg allerede innstallert ett HD 3870 kort, jeg bruker en PCI port til lydkortet mitt. dvs. for å kjøre crossfire så må jeg innstallere andre kortet mitt den andre blåe PCI-e porten, men da blir ikke Crossfire kabelen lang nok. Og, er 35-40 grader veldig varmt for ett HK ? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Sett den i den svarte.(i mitten) Nei 40grader er ca 3 grader mer en fingeren din. Endret 25. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 ja, du har crossfire støtte, så det skal gå fint. Du kan benytte både den svarte og den blå for det eksta kortet er jeg rimelig sikker på. 35-40 grader for northbridge og southbridge må regnes som svalt, og er langt langt fra et problem. De er designet for å kunne tåle betydelig mer enn dette. -Stigma Lenke til kommentar
s13 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du må nok enten hive ut lydkortet, eller få tak i en lenger kabel (vet ikke om det finnes). Evnt. sette på en single slot kjøler på ene kortet, mulig at Sapphire også har begynt å levere 3870 med single slot. Lenke til kommentar
SubtleINC Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Ok, kan noen også si meg forskjellen på de ulike 3870 kortene, Powercolor sin er billigst mens Asus er den dyreste.. har det kunn med merke å gjøre, eller er det interne forskjeller ? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det er kjøleløsningene og evt egene overklokkinger som er forskjellen. Og hva du får med av spill og andre bonuser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå