Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Heter Koran, ikke Khoran. Torá og ikke torah. Flott, takk! L4r5: Jeg er ikke sånn superkjapp med PS, så jeg orker ikke nå. Kanskje jeg lager noe senere. Edit: Oppdaterte forrige flyer. Gadd ikke laste opp to. Endret 28. januar 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Flott, takk! L4r5: Jeg er ikke sånn superkjapp med PS, så jeg orker ikke nå. Kanskje jeg lager noe senere. Edit: Oppdaterte forrige flyer. Gadd ikke laste opp to. I mine ører klinger "Sett spørsmålstegn ved scientologi" hakket bedre ut enn "Still spørsmålstegn til scientologi" Men det er bare meg. Edit: Hmm, noen her som skal til London? Hadde egentlig planer om å dra til amsterdam litt etter den 10. men det ble avlyst, dette kunne kanskje blitt en fin trøst? hmm Endret 28. januar 2008 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hmm, noen her som skal til London? *Rekke opp hånda HØYT* Edit: Bitteliten oppgradering. Endret 28. januar 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet hvor de anon er på IRC? Man kan skaffe tool for scientology-DDoS der Jeg kan jo ikke være med i raidet så :/ (bor i Bergen) Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Veldig bra initiativ, dette er en av de få gangene jeg angrer på at jeg ikke bor i Oslo. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet hvor de anon er på IRC? Man kan skaffe tool for scientology-DDoS der Jeg kan jo ikke være med i raidet så :/ (bor i Bergen) Vær forsiktig. Jeg oppfordrer ingen til ulovlige aktiviteter. Bare gøy. xD Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet hvor de anon er på IRC? Man kan skaffe tool for scientology-DDoS der Jeg kan jo ikke være med i raidet så :/ (bor i Bergen) Forresten, det som er bra med Co$ vs. Anonymous er jo at mens anon har et spesifikt mål som de hele tiden kan angripe, så er det mye vanskeligere for Co$ å angripe. Greit nok, de kan nok få ned et par nettsider de og, men de kan ikke på langt nær gjør så mye skade som anon kan Hva tror dere forrsten denne "krigen" kommer til å ende med? Jeg tviler sterkt på at de vil klare å fjerne scientology, men jeg håper på at de kan gjøre mannen i gata mer informert om scientology, hindre dem å få nye medlemmer, og forhåpentligvis få land, regjeringer og lignende til å gjøre noe. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tyskerne vil jo forby Scientology. Det er slikt man må strebe for å få til. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg tror det ender med a anon mister interessen. Endret 28. januar 2008 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg tror det ender med a anon mister interessen. Selvfølgelig. Det finnes alltid nye ofre og nye mål. Men før man kommer så langt så kan man kanskje oppnå å få satt fokus på hvor farlig denne kulten egentlig kan være. Og da kan det ende med at andre (les: diverse myndigheter) begynner å fatte interresse og kanskje gjøre noe med dem. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tyskerne vil jo forby Scientology. Det er slikt man må strebe for å få til. Tyskerne er flinke til å forby ting som sunn fornuft tilsier burde være forbudt, ytringsfrihet eller ei. De klassifiserer også scientologi som et forretningsforetak, og ikke en religion - noe som slår meg som ganske morsomt, på en litt tysk-byråkratisk måte. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tyskerne vil jo forby Scientology. Det er slikt man må strebe for å få til. Tyskerne er flinke til å forby ting som sunn fornuft tilsier burde være forbudt, ytringsfrihet eller ei. De klassifiserer også scientologi som et forretningsforetak, og ikke en religion - noe som slår meg som ganske morsomt, på en litt tysk-byråkratisk måte. Vel, de har ett litt spesiellt forhold til litt radikale tankeganger fra før. Så de lærer ihvertfall. Lenke til kommentar
manlord Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hah, de debatterer diskusjonsforum på internett i tabloid akkurat nå. (Ikke ralatert til denne saken, men til anonyme innlegg o.l.) Send SMS: "TAB We are Anonymous." til 1984 Epic lol! Håper de kommer igjennom da.. Crap, debatten over, meldingen kom ikke på hehe Endret 28. januar 2008 av manlord Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) WISE BEARD MAN (Mark Bunker) Snakker ut. (Xenu.net/XenuTV) Han gav ut en for et par dager siden, som ble veldig godt mottatt (Noen få sinna små tards som sa han var teit). Nå er han tilbake, med tips og TRIX til "picketing". Det vil si det fenomenet at demonstranter demonstrerer utenfor et aktuelt lokale etc. Kjempespennende, og det er en grunn til at de kaller ham "Wise beard man". Han la også med en link til: Gandhi Tech. Finfin sak. Om noen velger å demonstrere, vil jeg bare oppfordre folk til å LESE om emnet. VIT det dere vil slåss mot. Scientologene er opplært til å angripe i stedet for å forsvare, men ikke gi opp argumenter. 9 folk som har svart ja. Det er jo kjempefint! Blir sikkert noen anons med dere fra partyvan også, tenker jeg. Endret 28. januar 2008 av Knofle Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg laga et utkast til en flyer som jeg har mekka litt på.Idéen kom fra en annen kar. Jeg har bare mekka litt på skrifttypene og skrifta. Kom med forslag til forbedringer, pl0x! Ikke bruk raster til ting som skal på trykk! Og hvertfall ikke et lossy format. Og bruk en font beregnet til trykk. EDIT: SVG, PDF, PSD er alternativer som passer bedre. Endret 28. januar 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Særdeles interessant tema. Mine innlegg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 12 stykker som sier de skal. Forøvrig fra ett annet fora: Jeg kommer garantert til å stille. Min mor er med i denne kirken, sammen med min stefar, og har dermed dratt med mine to halvsøsken. I tillegg er tanta mi med. Endelig er det noen som tar opp kampen mot disse pshycho folkene. Fikk et hefte til jul, som L.Ron Hubbard og scientologi kirken har laget. "hvordan oppdra et barn". skremmende lesning!!!Min far ble svartelistet av scientologi kirken i Norge, etter at han gikk til rettsak mot min mor, om å overta ansvarsretten for meg og min søster. Kan jo nevne en annen ting. Scientologene er imot all bruk av medikamenter. Pshykologer er det verste som finnes. Etter at min mor ble med i denne "kirken" er hun blitt mer og mer skrudd. Hun går nå på diverse medikamenter, og er ikke til å kjenne igjen. Da snakker jeg om medikamenter mot depresjon! Vel, nok om det. Jeg møter i denne aksjonen!!!! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Fillern. Skulle ønske jeg hadde muligheten til å stille i Oslo. Blir vel forhåpentligvis ikke så mye hooliganvirksomhet som jeg tror i London. Fredelig er veien å protestere. Rampage: Er det mange fra det forumet som skal være med, eller? Ser det er to trønderfags på wikien som spør om det er mange som skal. Endret 28. januar 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er litt sånn samme innstilling som meg, vurderer å reise hvis det blir bra oppmøte Lenke til kommentar
latimer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg kommer til å møte, med hvit (kanskje dekorert, om jeg får tid) maske fra Panduro hobby http://www.suburbia.net/~fun/scn/demo/howto/ Gode tips og triks her til demonstrasjoner. Har noen ringt politiet og fått ordnet med tillatelse? Dette er en gjeng paragrafryttere vi skal opp mot, så det er viktig at ALT vi gjør er lovlig, ned til den minste detalj av en detalj. Selv om "kirken" ikke har så mye å komme med her i Norge som i andre land betyr ikke det at det vi gjør er ufarlig. Bottom line: hvis ingen har ringt onkel politi enda, gjør jeg det i morgen og poster resultatet her, og jeg møter den 10. selv om jeg ikke ser fram til mange timers busstur Men noe må man da ofre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå