Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Og ta med så mange venner du kan Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Arrangert av 4chan. Så seriøst. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Arrangert av 4chan. Så seriøst. Det er ikke en /b/lulzmania det er snakk om. IRL-picketing er akkurat slik Mark Bunker liker å se det, og alle de andre som har stått mot Scientology lenge. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Kjøpte meg nettopp en slik en. Kommer til å bli festlig i London! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Den der reiser hele greia et mangfold av hakk på tøffhets-skalaen, Knofle. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Folk her vet hva scientologi går ut på bortsett fra South Park-episoden? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har lest en god del om det, ja. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Folk her vet hva scientologi går ut på bortsett fra South Park-episoden? Det er bare å kjøre igang med BBC-dokumentarene. Mark Bunker sine filmer. www.xenu.net og lignende, så får du mer eller nok informasjon. Hvis du trenger noe. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 HERLIG! Det er folk som oppdaterer wikien! Gjør det som står der, slik at alle gjør det samme! Kjempebra at noen tar ansvar! Raidplanlegging Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Norway Oslo! Scientologikirken i Norge Karl Johans Gate 12J 0154 Oslo 10. februar Oppmøte kl. 12:00 utenfor Østbanehallen ved den snille tigeren. Før vi beveger oss mot kirken blir det tid til litt mat, drikke og regelgjennomgang. Regler og retningslinjer kommer etterhvert... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Herlig! Jeg er med. Skal snekre noen faner, plakater, masker o.l! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nesten så jeg får lyst til å bestille togbilletter Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som har litt juridisk bakgrunn som kan fortelle hva som er lov og ikke lov i en slik protest? Også mtp utdeling av flyers og lignende på offentlig område og utenfor "kirkens" kontorer? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Folk her vet hva scientologi går ut på bortsett fra South Park-episoden? http://en.wikipedia.org/wiki/Scientology#Beliefs En kult som bl.a. mener vitaminer og mineraler fungerer bedre mot psykiske plager enn psykiatrisk hjelp kan vel ikke akkurat regnes som et positivt tilskudd til samfunnet. Det er BTW ikke bare 4Chan som står bak Project Chanology. Endret 28. januar 2008 av Eldritch Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Noen som har litt juridisk bakgrunn som kan fortelle hva som er lov og ikke lov i en slik protest? Også mtp utdeling av flyers og lignende på offentlig område og utenfor "kirkens" kontorer? Det står en god del om det her. Man må IKKE stå på området deres. De har rett til å kaste deg vekk. Det du kan gjøre, er å stå på andre sida av gata eller på fortauet. Ikke plag dem for mye, bare få oppmerksomhet av dem, og ikke-scientologer. Endret 28. januar 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som har litt juridisk bakgrunn som kan fortelle hva som er lov og ikke lov i en slik protest? Også mtp utdeling av flyers og lignende på offentlig område og utenfor "kirkens" kontorer? Det står en god del om det her. Man må IKKE stå på området deres. De har rett til å kaste deg vekk. Det du kan gjøre, er å stå på andre sida av gata eller på fortauet. Ikke plag dem for mye, bare få oppmerksomhet av dem, og ikke-scientologer. Og om de begynner å trakassere deg med spørsmål, så ikke svar dem. La dem hisse seg opp, og om de begynner å skjelle deg ut uten grunn, så er det dem folk vil få et dårlig inntrykk av, ikke de som protesterer. Om folk har mulighet til det, så del gjerne ut flyers også. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 yourrights.org.uk Jeg tenkte i forhold til norsk lov. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Da vet jeg dessverre ikke. Håper noen kan opplyse oss. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Da vet jeg dessverre ikke. Håper noen kan opplyse oss. Prøvde å se på www.lovdata.no, men fant ikke noe. Det enkleste er kanskje å kontakte politiet og spørre om hvilke lover som gjelder ifht. protestaksjoner. Endret 28. januar 2008 av Eldritch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå