Gå til innhold

Anonyme erklærer krig mot Scientologi! / NY protestaksjon 14. Mars

Aksjonerte du den 10. februar?  

130 stemmer

1. 1. .

• Ja
      20
    • Nei
      110

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men selv om 711 har trukket seg, så er ikke krigen tapt. Så lenge det finnes folk som sprer info om CoS IRL, på forum, på message boards, via IM, epost, SMS etc., så vil flere og flere få opp øynene og innse at CoS slett ikke er en uskyldig liten gruppe.

Det stemmer! Det eneste som er problemet er at det er helt umulig å kortfatte seg når det gjelder alt de har gjort feil.

Veit du om det blir noe raid i Oslo? Jeg har ikke sett noe på partyvan.

Lenke til kommentar
Men selv om 711 har trukket seg, så er ikke krigen tapt. Så lenge det finnes folk som sprer info om CoS IRL, på forum, på message boards, via IM, epost, SMS etc., så vil flere og flere få opp øynene og innse at CoS slett ikke er en uskyldig liten gruppe.

Det stemmer! Det eneste som er problemet er at det er helt umulig å kortfatte seg når det gjelder alt de har gjort feil.

Veit du om det blir noe raid i Oslo? Jeg har ikke sett noe på partyvan.

Jeg vet dessverre ikke. Håper det er mulighet for å få til et lite raid der. Selv om jeg ikke kan delta selv, da jeg bor sånn 150 mil unna Oslo. Så min jobb i denne krigen er å spre informasjon om CoS og opprøret mot dem ;)

Ring dem og spør om de har Battletoads som medlemmer :cool:

"I heard u liek mudkipz?"

Neh, tror ikke det, men er det sånn at de stormer til deg som en potensiell betaler om du bare stikker huet innafor? Eller er det mer et kontorbygg?

De er nok ikke så dumme at de begynner å presse deg for enorme summer bare du stikker hodet innenfor døra og spiller uskyldig. Det er vel ikke før du er "hekta" at de virkelig begynner å tyne deg for penger.

EDIT: Misforsto deg litt. Uansett, de kommer nok ikke til å la det skinne klart igjennom at de bare er ute etter å presse deg for penger, de kommer sikkert til å tilby deg en stresstest, og deretter tilby deg at du kan få kjøpe en bok eller noe sånt.

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar
http://theluis.com/2008/01/video-scientolo...in-orlando.html

Kanskje en liten honk if you hate scientology. Er det mye trafikk rundt kirka i Oslo eller? ;)

Så sykt genialt. :D

Husk 10. Februar, folkens! Det er da det skjer over hele verden klokka 12. Samma hvilken tidssone. (generell regel. Det finnes unntak)

Om det kommer mange over hele verden, er det NØDT til å få mediaoppmerksomhet.

Få med deg kamerater på det, så er du ikke alene (om du er redd for at det ikke kommer noen.)

Dra gjerne en honk if you hate Scientology.

Om det ikke er mye trafikk der, så bare ta med en haug flygeblad og del ut utenfor kirken eller i Karl Johan.

Vær kreative.

Dette kommer til å bli stort.

Som sagt, så kommer ikke jeg til å komme til Oslo, men jeg drar til London eller tuller rund kirka her jeg bor. (Bor i Bournemouth).

LINK til planlagte raid av anon. Ikke noe planlagt i Oslo ennå, men det er lenge til 10. Februar. Nok av folk som ikke er for glad i dem her, så jeg ser ikke noe grunnlag i å ikke ha det.

Rekrutter venner!

Edit:

Linker til noen flyers som bør printes ut og deles ut utenfor kirken, eller i sentrum generelt. Gjerne henge opp plakater rundt om.

Om dere er redde for Scientologer, bruk maske.

Advarsel, store bilder.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ScientologyWarningPoster.png

CultofScientology.jpg

Updatedpost.jpg

Cause_of_death.png

ScientologyXenuWarningPoster.jpg

Endret av Knofle
Lenke til kommentar
Tror Co$ har blitt altfor kjepphøye. Går noen rykter om at etater, som offisielt ikke eksisterer, er i ferd med å bygge opp kjempemateriale på denne kultusen. Skulle ha betalt for å se trynet til CruiseControl når ”de” buster Co$-kontorene i L.A :thumbup:

Innerst inne har jeg en snikende mistanke om at det er en del offentlige etater og regjeringer rundt om i verden som uoffisielt er fornøyde med at Anon får CoS og metodene deres fram i medias søkelys. F.eks. ønsker vel Tyskland å forby CoS.

http://www.german-way.com/religion.html

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7133867.stm

At ikke USA har kjeppjaget Scientologene ut av landet for lenge siden er i grunn overraskende, med tanke på at CoS sto bak tidenes største infiltrering av den Amerikanske regjeringen og Hubbard var en ettersøkt kriminell den siste tiden han levde.

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...