Gå til innhold

Anonyme erklærer krig mot Scientologi! / NY protestaksjon 14. Mars

Aksjonerte du den 10. februar?  

130 stemmer

1. 1. .

• Ja
      20
    • Nei
      110

Anbefalte innlegg

Veldig mye som skjer nå for tiden. Hackergrupper som tuller rundt og leker og greier.

711chan ble jo faktisk stengt av Scientology, men nå ser det ut som om det er noe annet på ferde der. Hacket igjen, tro?

Jeg var innom et par forum tidligere i dag. Et av dem nevnte at greia med 711 var bare kødd. Det var tilsynelatende folka bak 711 som selv hadde lagt ut "stengt av CoS"-beskjeden mens de jobbet med å sikre nettsiden mot fremtidige angrep, som det fra The Regime. Det ble også nevnt at DDoS-angrepene ble bare utført av scriptkidsa, mens sværingene jobbet med noe annet i det skjulte. Så får man se hva dette "annet" eventuelt er for noe.

Uansett, den viktigste delen av denne krigen er ikke den som utkjempes på internett. Det er den delen som skjer i media, i gatene og i ditt eget hjem som er viktigst. At folk begynner å få opp øynene for hva Scientologi er, hva slags destruktiv UFO-kult det er snakk om, hvordan de arbeider og hvordan de undertrykker all kritikk. Så støtt Anon i krigen, spre informasjon om denne krigen til familie, venner og bekjente, over internett og over stuebordet. Because together we are Legion.

BW, ang. The Regime, så eide Anon dem. Lo and behold, nedenfor er adressen til den tidligere nettsiden deres, med navn på folka som sto bak. Og de hacket strengt tatt ikke 711, de brukte bare en keylogger på en maskin forbundet med 711.

http://www.regimeorder.com/

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok at vi kan ha det moro med det, men det som er faktum er at $cientologi BARE utnytter folk. Det er helt SINNSYKT.

Under har du en link til en eksscientologs erfaringer. Hele forumet der er laget for at de kan snakke med andre etter å ha blitt utnyttet på det groveste.

Eksscientologs erfaringer.

Altså, det som skjer er at de blir HELT avhengige av kirken, siden kirken tar alle pengene deres.

I was working 10 hour days, six days a week, from the age of 16. I was not getting paid overtime. I was only making $50.00 a week.

Jeg skal være raus og si at kursen var på ca. 6,5 da dette skjedde. (Aner ikke om det er riktig, men.)

Hun tjente da altså

50x6,5=325

325/6=54,2

54,2/10=5,42

Hun tjente 5,42,- i timen.

Er ikke det tilnærmet lik slavearbeid?

Inb4militæret.

Lenke til kommentar
18. The Hacienda (apartment complex where the staff live) is set up so that staff can not just get up and leave when they want to. The Premises is surrounded by a large gate and bushes so that people cannot see in easily. There are several cameras around the complex to keep an eye on the staff. There is a security guard at the front gate at all times to let people in and out. Staff may not leave without first explaining where they are going and what they are doing to the security guard.

20. Most staff do not have cars or cell phones because it costs to much money to own them. If you have a car, you have to check with the security guard if you want to leave, if he is suspicious he will not let you leave.

24. Once I joined staff I could no longer visit my relatives or grandparents for even a weekend without prior approval. At times my once a year request was denied for whatever reason, or no one had the time to look at it.

29. When I finally decided I wanted to leave because I missed my ex husband too much, I was not allowed to just go. They made me work in the galley scrubbing pots and pans. They said I could not mention to anyone I wanted to leave, but everyone pretty much knew what I was doing. It took me three months of being separated from the group, all my friends, being put on the e-meter (lie detector) for two weeks straight and asked if I intend to contact my dad when I leave. I finally was aloud to leave, but was told I was moving to New Mexico to work for a Scientology school. I was told I could not return to Clearwater at all.

31. I was assigned handlers when I wanted to leave. I could not leave any of the buildings or walk outside without one of them. There are security guards assigned to each building, video cameras at each building entrance and exit, so if I wanted to leave without my handler, they would know.

Dette er da direkte frihetsberøvelse, og må kunne anmeldes? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Greit nok at vi kan ha det moro med det, men det som er faktum er at $cientologi BARE utnytter folk. Det er helt SINNSYKT.

Under har du en link til en eksscientologs erfaringer. Hele forumet der er laget for at de kan snakke med andre etter å ha blitt utnyttet på det groveste.

Eksscientologs erfaringer.

Altså, det som skjer er at de blir HELT avhengige av kirken, siden kirken tar alle pengene deres.

I was working 10 hour days, six days a week, from the age of 16. I was not getting paid overtime. I was only making $50.00 a week.

Jeg skal være raus og si at kursen var på ca. 6,5 da dette skjedde. (Aner ikke om det er riktig, men.)

Hun tjente da altså

50x6,5=325

325/6=54,2

54,2/10=5,42

Hun tjente 5,42,- i timen.

Er ikke det tilnærmet lik slavearbeid?

Inb4militæret.

Nå er jeg ikke 100% sikker, men jeg tror faktisk de har loven på sin side der. Om jeg ikke tar helt feil, så finnes det vel ingen minstelønnsordning i USA. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke 100% sikker, men jeg tror faktisk de har loven på sin side der. Om jeg ikke tar helt feil, så finnes det vel ingen minstelønnsordning i USA. Correct me if I'm wrong.

Det kan godt hende at de har loven på sin side, men det er fortsatt grusomt.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende at de har loven på sin side, men det er fortsatt grusomt.

Helt klart. CoS er jo ikke akkurat kjent for å være fintfølende i sin jakt på penger.

Lenke til kommentar

njaaa... Man hører da ofte frasen "minimum wage"?

edit: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U.S.A._minimum_wages

Men om man leser videre der, ser man at ex-medlemmer har sjekket trygdesystemet, og har aldri vært oppført som lønnsmottakere.. Så da hjelper det lite å klage med tariff. Men skulle vel tro man kunne ta dem med en arbeidsgiverlov eller skatteunndragelse da..

Endret av toth
Lenke til kommentar

njaaa... Man hører da ofte frasen "minimum wage"?

edit: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U.S.A._minimum_wages

Men om man leser videre der, ser man at ex-medlemmer har sjekket trygdesystemet, og har aldri vært oppført som lønnsmottakere.. Så da hjelper det lite å klage med tariff. Men skulle vel tro man kunne ta dem med en arbeidsgiverlov eller skatteunndragelse da..

Ah, OK. Takk for korrigering :)

Anyway, 711 har offisielt trukket seg ut av krigen: http://www.711chan.org/

Det kan kanskje være en god idè å gjøre som de sier, å desentralisere Anon. Men selv om 711 har trukket seg, så er ikke krigen tapt. Så lenge det finnes folk som sprer info om CoS IRL, på forum, på message boards, via IM, epost, SMS etc., så vil flere og flere få opp øynene og innse at CoS slett ikke er en uskyldig liten gruppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...