Rampage Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Wikipedia:Tjenestenekt (Denial-of-Service, DoS) brukes innen Informasjons- og IT-sikkerhet for å beskrive et angrep hvor man hindrer at noen eller noe (f. eks. en person eller et system) får tilgang til informasjon eller ressurser de skal ha tilgang til. Et vellykket tjenestenektsangrep vil således føre til et brudd på tilgjengeligheten til informasjonen/ressursen. Tjenestenektangrep har vokst til å bli et problem på Internett, særlig distribuerte varianter (Distributed DoS, DDoS), hvor flere «slave»-maskiner brukes til å angripe en eller flere maskiner via nettverket. Alle disse maskinene samlet vil har større båndbredde enn offeret, noen som utnyttes til å sende så mye data til offeret at legitim trafikk ikke vil komme igjennom. Et tjenestenektangrep må ikke nødvendigvis utføres via et nettverk. Det er mulig å lage programmer som ikke gjør annet enn å kopiere seg selv. Etter kort tid vil prosessoren bli overarbeidet og systemet vil stoppe. Mer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attack En brukermoderator som nesten litt indirekte oppfordrer til tull og tøys på internett? What is dis? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 En brukermoderator som nesten litt indirekte oppfordrer til tull og tøys på internett? What is dis?Åneida du _Zeke var usikker på hva DDoS var og jeg ga informasjonen som sto på wikipedia. Jeg oppfordrer ingen til å gjøre slike angrep, selv om jeg skjønner hvorfor enkelte er fristet til det. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Det er viktig å nevne at denne krigen ikke blir vunnet eller tapt på DDoS, men på In Real Life Raiding (dele ut flyers, få media attention, leke med tullerier), og å gjøre folk (både scientologer og ikke-scientologer) oppmerksom på farene, og sektens tøys. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er viktig å nevne at denne krigen ikke blir vunnet eller tapt på DDoS, men på In Real Life Raiding (dele ut flyers, få media attention, leke med tullerier), og å gjøre folk (både scientologer og ikke-scientologer) oppmerksom på farene, og sektens tøys. Korrekt, det kreves mer enn litt internettattacks. Synd at nærmeste Scifi-kirke er i Oslo. Det blir litt for kjip tur. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Anbefaler alle her til å se South Park episoden "Trapped in the Closet", kan sees på allsp.com Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Anbefaler alle her til å se South Park episoden "Trapped in the Closet", kan sees på allsp.com Den er vittig. R. Kelly er minst like fucked up som scientologyfolka. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Je, den South Park versjonen av skapelsen, eller begynnelsen på menneskeheten, er faktisk klin lik det som står på papirversjonen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Mener du at Xenu ikke slengte masse sjeler ned i en vulkan som sprengte og spredde menneskeheten utover planeten? WHAAAAAT!!!? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Mener du at Xenu ikke slengte masse sjeler ned i en vulkan som sprengte og spredde menneskeheten utover planeten? Nei, jeg har hørt at det er TØYS! ZOOMG! :O Among these advanced teachings, one episode revealed to those who reach OT level III is the story of Xenu (sometimes Xemu), introduced as an alien ruler of the "Galactic Confederacy." According to this story, 75 million years ago Xenu brought billions of people to Earth in spacecraft resembling Douglas DC-8 airliners, stacked them around volcanoes and blew them up with hydrogen bombs. Their souls then clustered together, stuck to the bodies of the living and continue to do this today. Hubbard called these clustered spirits "Body Thetans," and advanced-level Scientologists place considerable emphasis on isolating these alien souls and neutralizing their ill effects.[72] Scientologists have argued, however, that published accounts of the Xenu story and other teachings are presented out of context for the purpose of ridiculing their religion.[66] Wiki Hele historien: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Once upon a time (75 million years ago to be more precise) there was an alien galactic ruler named Xenu. Xenu was in charge of all the planets in this part of the galaxy including our own planet Earth, except in those days it was called Teegeeack. Xenu the alien ruler Now Xenu had a problem. All of the 76 planets he controlled were overpopulated. Each planet had on average 178 billion people. He wanted to get rid of all the overpopulation so he had a plan. Xenu took over complete control with the help of renegades to defeat the good people and the Loyal Officers. Then with the help of psychiatrists he called in billions of people for income tax inspections where they were instead given injections of alcohol and glycol mixed to paralyse them. Then they were put into space planes that looked exactly like DC8s (except they had rocket motors instead of propellers). These DC8 space planes then flew to planet Earth where the paralysed people were stacked around the bases of volcanoes in their hundreds of billions. When they had finished stacking them around then H-bombs were lowered into the volcanoes. Xenu then detonated all the H-bombs at the same time and everyone was killed. The story doesn't end there though. Since everyone has a soul (called a "thetan" in this story) then you have to trick souls into not coming back again. So while the hundreds of billions of souls were being blown around by the nuclear winds he had special electronic traps that caught all the souls in electronic beams (the electronic beams were sticky like fly-paper). After he had captured all these souls he had them packed into boxes and taken to a few huge cinemas. There all the souls had to spend days watching special 3D motion pictures that told them what life should be like and many confusing things. In this film they were shown false pictures and told they were God, The Devil and Christ. In the story this process is called "implanting". When the films ended and the souls left the cinema these souls started to stick together because since they had all seen the same film they thought they were the same people. They clustered in groups of a few thousand. Now because there were only a few living bodies left they stayed as clusters and inhabited these bodies. As for Xenu, the Loyal Officers finally overthrew him and they locked him away in a mountain on one of the planets. He is kept in by a force-field powered by an eternal battery and Xemu is still alive today. Kilde - Kildekritikk er bra å ha på slike greier. Jeg har sett på mange historier, og de fleste er klin lik denne. Inkludert den jeg har i mine egne SECRETDOX. :O Denne historien får man altså ikke vite om før man er OT level III, og har investert mange tusen dollar på selvinnsikt. Endret 27. januar 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) DDoS er best gjort når det er dritmange som gjør det. Derfor hadde det kanskje ikke vært så dumt om Anon fikk til en applikasjon som kunne sendes via epost/IM og som fikk enhver maskin den ble kjørt på til å funke som en del av et botnet som kontinuerlig angrep serverne til CoS. I og med at jeg, som nevnt (jeg mener i alle fall jeg nevnte det?), har liten peiling på bruk av proxyer, så er jeg ikke delaktig i DDoSingen. Men om noen hadde laget en sånn applikasjon som jeg nevnte og sendt den til meg på epost/MSN, så hadde jeg, uskyldig og uvitende som jeg er, lastet den ned, kjørt den og snudd ryggen til, siden jeg trodde det bare var noe uskyldige greier Og om noen føler for å ringe for å spørre etter Battletoads: Scientologikirken Norge Karl Johans Gate 12J 0154 Oslo Tel +47 216 82181 FAX: +47 22 42 46 51 E-mail: [email protected] WWW: http://www.scientology-oslo.org Endret 27. januar 2008 av Eldritch Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fant dette + et tonn mer med noen raske google søk http://www.lisamcpherson.org/ http://www.factnet.org/Scientology/suicide1.htm http://www.whyaretheydead.net/room771.html http://www.cs.cmu.edu/~dst/JeremyPerkins/ Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Verdt å notere seg er at mange av de mer seriøse kritikerne er skeptiske til disse angrepene. Andreas Heldal-Lund bak www.xenu.net sier har dette å si om saken: The author of Operation Clambake does not condone such activity. Attacking Scientology like that will just make them play the religious persecution card. They will use it to defend their own counter actions when they try to shatter criticism and crush critics without mercy. I believe we are better than this cult and, face to face using democratic tools, most free and thinking individuals will see through their charade. People should be able to have easy access to both sides and make up their own opinions. Freedom of speech means we need to allow all to speak - including those we strongly disagree with. I am of the opinion that the Church of Scientology is a criminal organisation and a cult which is designed by its delusional founder to abuse people. I am still committed to fight for their right to speak their opinion. I support and appreciate all who want to help inform others about the dangers of Scientology, but I urge all to use methods that separate us from those we want to fight or criticise. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Spørsmålet er jo hvor effektivt man kan kjempe mot noen som bruker ALLE midler når man selv er begrenset av etikk, moral og lovverk. Scientologikirken skyr INGEN midler. De har som offisiell policy at man skal kunne gjøre nær sagt hva som helst for å kvitte seg med kritikere. Denne siden har forøvrig en fin oversikt over hva som skjer og hva Anonymous driver med: http://partyvan.info/index.php/Project_Chanology I teorien kan jo hvem som helst bli med i Anonymous Det organiseres til og med "IRL-raids". Vi har jo Scientologikirken i Oslo. Det kunne vært morsomt å organisere et raid der, slik som i England, der folk skal møte opp 10. februar med maske utenfor en av Scientologikirkene i London: http://img183.imageshack.us/img183/460/1201116421097ig4.jpg Merk at nyhetene har spredt seg veldig mye via Digg. Nå viser det seg at Digg visst har begynt å sensurere Operation Chanology-nyheter. Disse, for eksempel: http://digg.com/security/711Chan_gets_revenge http://digg.com/educational/Project_Chanol...logy_s_Threat_2 Men man kan jo holde seg oppdatert på partyvan.info. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er vel som nevnt. IRL raid som virkelig står for kampen her. Mediedekning osv. Det å slå ned nettsidene er ikke det som virkelig kommer til å utgjøre noe forandring her. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror dere det er scientologer som prøver å få blokket Project Chanlogogy helt fra digg.com? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ville ikke vært første gang de prøvde noe slikt Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nei, de har jo tydeligvis fått fjernet flere av kommentarene. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Veldig mye som skjer nå for tiden. Hackergrupper som tuller rundt og leker og greier. 711chan ble jo faktisk stengt av Scientology, men nå ser det ut som om det er noe annet på ferde der. Hacket igjen, tro? Jeg må innrømme at jeg mister en del av oversikten. Angående IRLraids. Alle Anon som kan, skal møte opp utenfor nærmeste Scientologikirke 10. Februar. Jeg bor dessverre ikke i Norge for tiden, men jeg oppfordrer alle til å ta en nærmere titt på det. Jeg skal komme tilbake med nærmere informasjon om jeg finner det. Om du er gira på det, hold av 10. Februar til Oslogames. Zeke, angående d[This comment is no longer available due to a copyright claim by Church of Scientology International] Endret 27. januar 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 711chan ble jo faktisk stengt av Scientology Nei, den ble tatt ned av en annen gruppe som mente at Anonymous er en gjeng med drittunger som bare kaller seg hackere. Men Anonymous har aldri kalt seg "hackere". Dessuten svarte Anonymous med å totalt eie de som tok ned 711chan. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Den ble FØRST tatt ned av The Regime, veit jeg. Jeg trodde tull skjedde etterpå? Det sto i alle fall at sia var sletta av The Church of Scientology etter Regime. Kanskje det bare var en midlertidig beskjed av noe slag. På partyvan sto det i alle fall: "711CHAN HAS BEEN COPYRIGHTED BY XENU". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå