NgZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Faen, jeg forsov meg. xD Jaja, håper det blir litt negativ PR for Co$ ut av det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Faen, jeg forsov meg. xD Jaja, håper det blir litt negativ PR for Co$ ut av det. Jeg forsov meg òg. Drakk for mye hostesaft i går. Noen som veit hvor lenge de skal holde på!? Lenke til kommentar
latimer Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Faen, jeg forsov meg. xD Jaja, håper det blir litt negativ PR for Co$ ut av det. Jeg forsov meg òg. Drakk for mye hostesaft i går. Noen som veit hvor lenge de skal holde på!? Stikk ned en tur og sjekk. Det skader ikke... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Forsov seg faktsik. Kommer nok ikke til å være noen der Kanskje en ensom sjel. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Forsov seg faktsik. Kommer nok ikke til å være noen der Kanskje en ensom sjel. Jeg har i hvert fall en grunn til at jeg forsov meg. Jeg drakk litt over en halv flaske med hostesaft i går og da blir man ganske trett. Noen som kjenner noen som er der, som kan spørre hvor lenge de skal være der? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Virker ikke som folk er så utrolig engasjerte når det kommer til action. "Forsover seg", hehe. Litt merkelig å si at man skal komme å så feige ut. Lenke til kommentar
eofiofolwfbop Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) . Endret 30. november 2011 av magnus3994 Lenke til kommentar
latimer Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) kom på en jævlig god ide du trenger to telefoner på den ene ringer du #31#(skjult nummer)216 82181 og på den andre #31#216 82092 putt de inntil hverandre og husk å ta det opp! begge nummerne er til scientology i oslo Slutt å oppfordre til moralsk tvilsomme metoder. Du trenger ikke oppføre deg som en drittunge for å få noe gjort. Endret 10. februar 2008 av latimer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvordan gikk demonstrasjonen? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Får håpe det er bra oppmøte til tross for enkelte syvsovere da. Endret 10. februar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg ser at noen har oppdatert her: http://partyvan.info/index.php/Project_Cha...3.B8pig_rapport Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Rett over 40 Anonymous møtte opp ved tigeren med omtrent 2000 flyers og et par plakater. Med var 4-5 speilrefleks, et par andre kamera, et par tre DV-cams og et halvproft HD-cam, så dokumentasjonen blir nok god. Anonymous okkuperte nesten hele bredden av Karl Johan på vei mot Stortinget mens flyers ble utdelt. Utenfor CoS's lokaler blokkerte en politibil gata og betjenter sto mot inngangen. Grunneier ( ikke CoS ) hadde også innleid to-tre hyggelige sikkerhetsvakter som sto på hvert hjørne av bygget. Anonymous bevegde seg videre mot Eidsvolls plass rett forran Stortinget hvor fire politibiler og en rekke betjenter sto og ventet. Der fikk Anonymous beskjed at det var gitt tillatelse til å holde en demonstrasjon, men at Anonymous var i så stort antall at en felles bevegelse ville regnes som et tog, noe det ikke var gitt tillatelse til. Av den grunn forble flesteparten av Anonymous på plassen mens andre delte seg inn i grupper på tre til fem og bevegde seg rundt rundt i hovedstaden omkring Scientologkontoret mens flyers ble utdelt. Grupper bevegde seg opp og ned Karl Johan med omtrent hundre meters avstand og over halvparten av forbipasserende tok imot flyers eller svarte med "jeg har allerede fått" med et smil. Hele demonstrasjonen ble utført uten roping eller på andre måter forstyrrelse av freden, og det at politi etter hvert fjernet parkerte biler og betjenter kan nok tyde på at de også vurderte Anonymous til en fredelig gruppe normale personer. Mediadekningen er nok det mest skuffende da denne Anonymous hvertfall ikke så noe til noen journalister, så det blir nok opp til Anonymous selv å sørge for å spre ordet. -Legion Forøvrig er det slike bilder som vinner overskrifter: Endret 10. februar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det var godt å høre at det gikk bra. Jeg skammer meg sånn. Lenke til kommentar
latimer Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dette er fantastisk å høre. Underpants (og alle andre interresserte): vi får en ny mulighet 15. mars, da det skal være en verdensomspennende "feiring" av L. Rons fødselsdag. Som sist ordner jeg polititillatelse, denne gangen prøver jeg også å få fatt i tillatelse til å gå i tog. Alle anbefales å finne frem bursdagshatter og ballonger, så gjør vi dette til en fest. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dette er fantastisk å høre. Underpants (og alle andre interresserte): vi får en ny mulighet 15. mars, da det skal være en verdensomspennende "feiring" av L. Rons fødselsdag. Som sist ordner jeg polititillatelse, denne gangen prøver jeg også å få fatt i tillatelse til å gå i tog. Alle anbefales å finne frem bursdagshatter og ballonger, så gjør vi dette til en fest. Ja! Takk Gud! Og fler vil kanskje møte opp da, etter å ha blitt interesserte i flyersene. Dette blir flott! Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hadde ikke mulighet til å være med i dag dessverre, men kan vel altids feire Mr. L. med heliumfylte kondomer 15. mars Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Da var jeg vel hjemme. Virket som en velykket demonstrasjon, god dokumentasjon, og greit nok oppmøte. Politiets oppmøte overrasket meg vel mere, tror de forventet en mindre rolig seanse. Jeg så to journalister på stedet, én av dem fra nettavisen og den andre fikk jeg ikke snakket med. Bra jobbet folkens! Lenke til kommentar
ArchivesDoErr Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kunne ikke møte opp, men håper på å se bilder og filmer. Jeg ble veldig overrasket at så mange møtte opp! Sidens jeg ikke kunne dra har jeg tipset pressen flere ganger, ergerlig at de bevisst ignorerte oss. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 http://www.albinoblacksheep.com/flash/scientolulz ^^denne er litt morsom Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Over allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå