Gå til innhold

Anonyme erklærer krig mot Scientologi! / NY protestaksjon 14. Mars


Aksjonerte du den 10. februar?  

130 stemmer

  1. 1. .

    • Ja
      20
    • Nei
      110


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Firefox og DownloadHelper funker også meget bra :)

 

Om en skal skape litt turbulens for å opplyse om CoS's aktiviteter er det jo bare å skrive et velinformert avisinnlegg, blogge og mailbombe nyhetsredaksjonene.

 

Håper neste mål for Anon blir homøopati, gribber i form av "synske" og "medier" som skor seg på de som sørger over sine kjære, astrologi og annet dill en slettes ikke trenger i et opplyst samfunn...

 

Edit:

 

Om Dell supporterer CoS varer det vel ikke lenge før det kommer en eller annen sak på dell.com som siteadmin slettes ikke visste om :whistle:

Endret av Jalla
Lenke til kommentar
hva har det med saken å gjøre

 

Jeg skulle akkurat til å skrive det. Men hvis man kikker litt nøyere så er det noen i ledelsen der Scientologyfolk som mener at man ikke burde bruke medisin.

 

Vanskelig å finne dog.

 

Nina Beate Berg er engasjert som pårørende til en voksen med ADHD og et barn under utredning, og ikke som politiker for SV. Som pårørende har hun i det minste like stor rett til det, som Rasmus Lossius eventuelt måtte ha som politiker for Frp til å forfekte Scientologikirkens fanatiske holdninger fra kommunestyrets talerstol, skriver de fire damene i brevet.
Endret av Rampage
Lenke til kommentar
hva har det med saken å gjøre

 

Hvis dere léste nøye i den første linken så står det at politikeren Lossius har sterk tilknyttning til Sci-fi kirka ;)

 

Off topic, men Frp har aldri vært mitt valg pga generelle saker. De har rett i noe da, men misliker sterkt at de inspireres sånn av det amerikanske samfunnet. Privatising is the way downwards.

 

Edit: Svarte litt sent.

 

Det har alltid vært skummelt å blande politikk og religion, fordi visse bøker og tekster befaler "oss" til ikke å gjøre ditt og datt men å utføre visse andre.

 

"Å være god er den eneste religion" Mor Theresa

Endret av Skyrim
Lenke til kommentar

Beklager, jeg skulle ha utdypet litt bedre, istedet for å kun postet lenker.

 

Men jeg er litt skremt over at FRP opptrer som nyttige idioter for Co$, ikke at jeg har noe sans for FRP men de er tross alt norges nest største parti ifølge gallup.no.

 

-demper meg litt-

Endret av Slurring
Lenke til kommentar

Jeg var selv scientolog en periode på 80-tallet før jeg hoppet av, og jeg husker Rasmus Lossius som en fanatisk scientolog den gangen. Det var han som var ansvarlig for salg av "kurs" til 100.000-vis av kroner. Det var faktisk flere som begikk selvmord i Norge pga akutt psykose og bunnløs gjeld etter å ha blitt lovet frelse og hjelp for sine problemer.

Endret av D0lk
Lenke til kommentar
Fhump:

Vi har søkt om tillatelse fra grunneier og politiet, politet ringte i dag og sa at jeg kan komme ned på politistasjonen og hente papirene nå. Venter bare på svar fra grunneier, aner ikke hvor lang tid det tar.

 

Fikk du svar fra grunneier? Er alt i orden med henhold til tillatelser for demonstrasjonen? :new_woot:

Lenke til kommentar

F...F.... og helvete heller!!!!!

 

Har drivi på og undersøkt litt. Det er er'kke bare CoS i Karl Johans gt. 12j-bygget. Befalets fellesorganisasjon er også i samme bygget. Forbanna smart gjort av CoS. Kameraene på bygget er direkte knyttet opp mot PST via Politiets overvåkningssentral. Bare medlemsregistret dems utgjør en terrorist-trussel. Og hva med alt annet f....skap de måtte ha i lokalene sine.

 

Jeg trekker meg fra hele greia. Hvis noen idioter finner på noe sprell utafor der, er løpet kjørt. Har u'ikke løpet før, så gjøre da. Jeg gidder i å risikere en uke på glattcelle for at onkel trur vi samarbeider med al-Q.

Lenke til kommentar
Jeg trekker meg fra hele greia. Hvis noen idioter finner på noe sprell utafor der, er løpet kjørt. Har u'ikke løpet før, så gjøre da. Jeg gidder i å risikere en uke på glattcelle for at onkel trur vi samarbeider med al-Q.
Veldig sannsynlig ja. Nyregistrert bruker og alt. :wee:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...