Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva handla videoen om? Akkurat nå har jeg ikke lyd på PC-en og klarer ikke lese teksten. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvordan de systematisk prøvder å fjerne alle former for psykologi. Det er spesielt anti-depressive piller det er snakk om her. Men Scientology har jo sin egen form for psykologi, og hater den som resten av verden bruker. Lenke til kommentar
Equalitor Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 http://www.downloadyoutubevideos.com/ Linken over er grei til å laste ned YouTube-videoer Jeg oppdaget at man kunne laste ned rett fra youtube'n hvis man hadde Real-player. Da er det kanskje mulig å laste ned fra samtlige sider på nettet..? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Firefox og DownloadHelper funker også meget bra Om en skal skape litt turbulens for å opplyse om CoS's aktiviteter er det jo bare å skrive et velinformert avisinnlegg, blogge og mailbombe nyhetsredaksjonene. Håper neste mål for Anon blir homøopati, gribber i form av "synske" og "medier" som skor seg på de som sørger over sine kjære, astrologi og annet dill en slettes ikke trenger i et opplyst samfunn... Edit: Om Dell supporterer CoS varer det vel ikke lenge før det kommer en eller annen sak på dell.com som siteadmin slettes ikke visste om Endret 7. februar 2008 av Jalla Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvordan de systematisk prøvder å fjerne alle former for psykologi. Det er spesielt anti-depressive piller det er snakk om her. Men Scientology har jo sin egen form for psykologi, og hater den som resten av verden bruker. Hvor kommer bombene og granatene inn? Lenke til kommentar
Slurring Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Sjekk ut dette http://www.hadeland.net/Nyheter/lokale_nyh...icle3264717.ece http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark...pland/1.3396234 hmmmmmm.. Skulle gjerne vært i Oslo den tiende, men bor litt for langt unna. Så lykke til allesammen. Endret 7. februar 2008 av Slurring Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hva har det med saken å gjøre Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) hva har det med saken å gjøre Jeg skulle akkurat til å skrive det. Men hvis man kikker litt nøyere så er det noen i ledelsen der Scientologyfolk som mener at man ikke burde bruke medisin. Vanskelig å finne dog. Nina Beate Berg er engasjert som pårørende til en voksen med ADHD og et barn under utredning, og ikke som politiker for SV. Som pårørende har hun i det minste like stor rett til det, som Rasmus Lossius eventuelt måtte ha som politiker for Frp til å forfekte Scientologikirkens fanatiske holdninger fra kommunestyrets talerstol, skriver de fire damene i brevet. Endret 7. februar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 se der ja, skummleste bare jeg, så at det stop frp så spydde jeg:P Lenke til kommentar
Equalitor Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) hva har det med saken å gjøre Hvis dere léste nøye i den første linken så står det at politikeren Lossius har sterk tilknyttning til Sci-fi kirka Off topic, men Frp har aldri vært mitt valg pga generelle saker. De har rett i noe da, men misliker sterkt at de inspireres sånn av det amerikanske samfunnet. Privatising is the way downwards. Edit: Svarte litt sent. Det har alltid vært skummelt å blande politikk og religion, fordi visse bøker og tekster befaler "oss" til ikke å gjøre ditt og datt men å utføre visse andre. "Å være god er den eneste religion" Mor Theresa Endret 7. februar 2008 av Skyrim Lenke til kommentar
Slurring Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Beklager, jeg skulle ha utdypet litt bedre, istedet for å kun postet lenker. Men jeg er litt skremt over at FRP opptrer som nyttige idioter for Co$, ikke at jeg har noe sans for FRP men de er tross alt norges nest største parti ifølge gallup.no. -demper meg litt- Endret 7. februar 2008 av Slurring Lenke til kommentar
D0lk Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg var selv scientolog en periode på 80-tallet før jeg hoppet av, og jeg husker Rasmus Lossius som en fanatisk scientolog den gangen. Det var han som var ansvarlig for salg av "kurs" til 100.000-vis av kroner. Det var faktisk flere som begikk selvmord i Norge pga akutt psykose og bunnløs gjeld etter å ha blitt lovet frelse og hjelp for sine problemer. Endret 8. februar 2008 av D0lk Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er ikke noe galt med Frp som sådan (det er ekstremt mange fordommer om partiet, og det er kult å hate dem, men haterne har som regel ikke peiling på hva politikken går ut på). Men dersom de lar seg rævkjøre av CoS så er det virkelig noe galt. Lenke til kommentar
D0lk Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje nyttig å lese dette for å holde seg oppdatert... http://forums.enturbulation.org/viewtopic.php?t=1302 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje nyttig å lese dette for å holde seg oppdatert... http://forums.enturbulation.org/viewtopic.php?t=1302 Takk, det var veldig nyttig! Oppfordrer alle til å lese det! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 må ha denne siden i mine innlegg unskyl for meningløst innlegg... men tror jeg joiner på demonstrasjonen hakke noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
muffins525 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fhump:Vi har søkt om tillatelse fra grunneier og politiet, politet ringte i dag og sa at jeg kan komme ned på politistasjonen og hente papirene nå. Venter bare på svar fra grunneier, aner ikke hvor lang tid det tar. Fikk du svar fra grunneier? Er alt i orden med henhold til tillatelser for demonstrasjonen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mulig jeg er treig, men hvor møter vi nå? fortsatt ved tigeren? Og jeg har desvverre ingen mulighet til å printe ut/lage en plakat, er det noen som tar med seg flere, så jeg kan "snylte"? Flyers er det en liten mulighet for at jeg kan printe ut selv. Lenke til kommentar
trolls88 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 F...F.... og helvete heller!!!!! Har drivi på og undersøkt litt. Det er er'kke bare CoS i Karl Johans gt. 12j-bygget. Befalets fellesorganisasjon er også i samme bygget. Forbanna smart gjort av CoS. Kameraene på bygget er direkte knyttet opp mot PST via Politiets overvåkningssentral. Bare medlemsregistret dems utgjør en terrorist-trussel. Og hva med alt annet f....skap de måtte ha i lokalene sine. Jeg trekker meg fra hele greia. Hvis noen idioter finner på noe sprell utafor der, er løpet kjørt. Har u'ikke løpet før, så gjøre da. Jeg gidder i å risikere en uke på glattcelle for at onkel trur vi samarbeider med al-Q. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg trekker meg fra hele greia. Hvis noen idioter finner på noe sprell utafor der, er løpet kjørt. Har u'ikke løpet før, så gjøre da. Jeg gidder i å risikere en uke på glattcelle for at onkel trur vi samarbeider med al-Q.Veldig sannsynlig ja. Nyregistrert bruker og alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå