Gå til innhold

Anonyme erklærer krig mot Scientologi! / NY protestaksjon 14. Mars

Aksjonerte du den 10. februar?  

130 stemmer

1. 1. .

• Ja
      20
    • Nei
      110

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny digg! Scientologister mener at Jesus var pedofil.

Because of this fragment OT8 has become known as the "Jesus is a pedophile"-OT. Until recently, CoS was adamant that OT8 was a forgery.

- OT8 is not a fake. In which case Hubbard did refer to Jesus as 'a lover of young boys' and CoS's lawyer Cooley was lying in court when he said that OT8 was a forgery.

Kilde

Vil dere hjelpe, så kan dere Digge!:)

Edit: Man kan godt si at Anon har vunnet allerede. Bare det å bli anerkjent i pressen og dermed øke folks forståelse for det, er en stor bragd. Det er viktig å få folk til å vite at det er mange som prøver å gjøre noe med problemet.

Det er veldig viktig å understreke at de ikke angriper noens tro. For all del, tro på Xenu så mye dere vil, men når det går ut over folk, så blir det forferdelig tullete.

Det kommer mer, slapp av, men det kommer muligens på andre måter enn å drepe internettsider.

PR er det viktige nå. Spre det dere kan. :)

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Jeg er imot scientologi, selv om jeg ikke har vært med på angrepene selv.

Jeg bare sprer informasjon om det.

Edit: Jeg skjønner ikke helt hvordan det kunne oppfattes annerledes? :p

Hvorfor er du fortvilet?

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Det er så forferdelig å se på slike videoer! De svarer ALDRI på spørsmål om Scientologi. De går BARE til personangrep på en.

"What do you think of Lisa McPherson, why did you kill her?"

"Aah, I've heard this story before, it's all fake" (NEI?)

"Yeah, Mark. Why don't you go and work out? Let's talk about your problems. You are an ex actor who didn't make it."

Jeg blir seriøst sinna når jeg ser sånt.

Edit: De har filer og foldere på hver eneste person som står i opposisjon, og gjentar det de vet om personen HELE tiden. Bare for å skremme, og prøve å snakke i hjel diskusjonen.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Jeg husker jeg så en annen dokumentar av en som fulgte etter de og prøvde å spør ut mange folk. Da hadde han en mann som fulgte etter han og stoppet han, fant fram masse dritt på ham og truet han med å fortelle masse hemmeligheter til verden hvis han ikke sluttet osv. Det er helt sykt.

Lenke til kommentar

Det er skikkelig sykt.

For å sitere i din film, Rampage:

"Why do you attack Scientology?"

"Because of the chriminal activities of your organization"

"Good points! Chriminal activities. What are your chriminal activities, Mark? Because that's why you are here. You've got your own chriminal activities you want to hide."

--- Det har da INGENTING med saken å gjøre? De anklager tydeligvis alle som virker imot dem for kriminelle aktiviteter. I filmen sier de jo: "I bet you are a child molester" "Yeah, he looks like a child molester".

For å understreke lulz:

Sitat fra grunnleggeren L. Ron Hubbard:

THE ONLY WAY YOU CAN CONTROL PEOPLE IS TO LIE TO THEM. You can write that down in your book in great big letters. The only way you can control anybody is to lie to them.
MAKE MONEY. MAKE MORE MONEY. MAKE OTHER PEOPLE PRODUCE SO AS TO MAKE MORE MONEY.
Our organizations are friendly. They are only here to help you.
ROFL

Kilde

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Hvem da? BBCmannen? Det må det vel ha vært.

Det får en til å tenke. Han virker jo som roligheten selv. Hva kan få ham så provosert? Vi vet at det å ikke få snakke er utrolig irriterende. Hva tenker du når du ikke får snakke, og det du får sagt blir bare ignorert, og møtt med idiotiske utsagn og beskyldninger tilbake?

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...