Knofle Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Funker vel fint den? Jeg kan laste ned lett. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 kan laste dem opp jeg på nytt Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 @KillYou: tror ikke det er lov til å bære maske under demonstrasjonen Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er fult klar over det:P følte du ikke sarkasmen:P? Lenke til kommentar
Tilfeldigfyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kanskje litt off-topic, men hvor får man tak i Guy Fawkes-masker i Norge? evt. en side som sender rimelig til Norge Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Det lurer jeg og egentlig på. "må ha det, bare må ha det". alle anon må vel ha en slik maske. kanskje i kostyme butikker? Fant mangen for en hundrings på ebay da. Endret 1. februar 2008 av KillYou Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ebay, men det kan bli litt dyrt om du skal få den i tide. 7-10 dager tar den billig UPS-forsendelsen fra USA, og skal du ha den på to dager koster det nok en 150,- Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Vel jeg skal til byen(bergen) i morgen å se om jeg finner noe, kan jo rappotere tilbake da. forde som ikke får den andre til å fungere SecretDox.rar http://www.fileshost.com/en/file/30766/lol-jpg.html oh noes et bilde på 66mb, merkelig? Endret 1. februar 2008 av KillYou Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hm, tatt helt av dette her.. Jaja, ville demonstrert hvis jeg kunne, men det er langt fra Trondheim. Jeg så dokumentaren til Sweeney, samt Scientologikirkens svar, og jeg må si at selv om Sweeneys intensjon er god, er dokumentaren alt for subjektiv for min del, noe som vises tydelig av Scientologenes svar. At Sweeney spiller den angrepne part, er noe jeg trodde bare Michael Moore drev med, et kraftig virkemiddel som gjør meg kvalm. På den andre siden har vi Scientologene som river med det eksakt samme (later som de er angrepet), men som i realiteten kjører en massiv psykologisk krigføring mot all opposisjon. For min del virker det som at Sweeneys dokumentar er verdiløs m.t.p. faktainnhold. Likevel er tema svært viktig, og sannheten om Scientologi er noe som burde vært avdekket for lenge siden, da den uten tvil ruinerer livet til mange mennesker, og virker som en "lovlig mafia". Kos dere med protesteringene dere, dere er sannsynligvis på rett side, bli bare ikke for ensporet. Det er nok av subjektiv informasjon om emnet. Les opp om det dere protesterer mot, og finn synspunkter fra begge sider, uansett hvor usaklig den måtte virke fra den motstående parts ståsted. Ikke bli mennesker som ikke vet hva de snakker om, selv om synspunktene er korrekte: http://youtube.com/watch?v=-OdnfwhiJOg Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er en lang vei fra en kult som har blitt ilagt bøter og dommer mot seg på bakgrunn av svindling. Enn miljøhysteriet. Lenke til kommentar
Equalitor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis dere ikke kan bruke Guy F. masker så prøv med ansiktsmaling i samme stil da? Løsbarter eller falske briller [som ser ekte ut] kan vel ingen heller forby! Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Får ikke vi sjule oss på samme måte som muslimske kvinner:P? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Litt pussig at ingen har linket denne enda, men jeg søkte og kunne ikke finne noe. Anonymous kom i dag med en ny video på Youtube som inneholder regler for protesten: Har veldig lyst å være med selv, men er for langt unna Edit: Jeg er enig med Wise Beard Man når han sier at det er feil å blokkere internettsidene slik Anonymous har gjort. Men alle større grupper vil alltid ha uenighet. Helhetsmessig så støtter jeg dem. Endret 1. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) fant den akkurat og skulle til å poste. vist noen oversetter og poster her? Edit: kan vi si at svart hoody/genser/jakke er kleskoden. slik at det ser noelunne organisert ut.? og oppdatere førsteposten med viktig info ol. Endret 1. februar 2008 av KillYou Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 http://xenutv.wordpress.com/2008/01/30/macs-world/ Lytt og lær på the Wise Beard Man. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Spørsmål fra en utenforstående til dere som sier dere skal protestere den 10. februar: 1. Hvorfor protestere mot CoS? 2. Finnes det håndfaste bevis for at CoS bedriver ulovligheter? - - - Hvis dere mener så; Hvor er de ubestridelige kildene av bevis? - - - - - Å ta alt Anon sier/viser for god fisk er vel ikke smart? - - - - - - - Vil det ikke være best å gjøre seg opp sin egen mening i denne sak og vurdere eventuelle foreliggende påstander ang. CoS' virksomhet nøye? - - - - - - - - - En protestdeltakelse basert på antakelser og hva man har "hørt" på nettet er latterlig, det kan vi vel alle være enige om? - - - - - Hvis kilder av bevis er ubestridelige; Hvorfor ikke bare si ifra til ordensmakt som vil ta seg av lovbryterne? 3. Er dette en såkalt internet-craze som kun fenger nerdete konspirasjonsteoretikere? - - - Hvis CoS er et stort problem, større enn andre problemer som eventuelt kan protesteres mot, hvorfor vil oppmøtet den 10. februar ved Tigern bli så beskjedent? Som uvitende takker jeg for eventuelle svar som kan opplyse meg, og andre skeptikere, om motivasjonen bak denne protestaksjon. Endret 1. februar 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nr. 1: Les alle linkene som ligger i førstepost. Nr. 2: Les alle linkene som ligger i førstepost. Nr. 3: Les alle linkene som ligger i førstepost. Men seriøst. Folk har kjempet mot Scientology lenge før anon plukket opp dette. Scientologykirker har blitt dømt for å svindling og masse annet. Men de har MYE penger, og de har en hær av advokater. I Tyskland har regjeringen sagt at Scientology er en kult. Se Wise Beard Man, han har jobbet mot de lenge. www.xenu.net, se BBC sin dokumentar. Fordi at de må være helt overbevist om at de klarer å ta de ned. Det er svært omfattende, og jeg skal love deg at det sitter noen byråer og jobber på spreng for å lage en sak mot denne kulten. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Spørsmål fra en utenforstående til dere som sier dere skal protestere den 10. februar: 1. Hvorfor protestere mot CoS? 2. Finnes det håndfaste bevis for at CoS bedriver ulovligheter? - - - Hvis dere mener så; Hvor er de ubestridelige kildene av bevis? - - - - - Å ta alt Anon sier/viser for god fisk er vel ikke smart? - - - - - - - Vil det ikke være best å gjøre seg opp sin egen mening i denne sak og vurdere eventuelle foreliggende påstander ang. CoS' virksomhet nøye? - - - - - - - - - En protestdeltakelse basert på antakelser og hva man har "hørt" på nettet er latterlig, det kan vi vel alle være enige om? - - - - - Hvis kilder av bevis er ubestridelige; Hvorfor ikke bare si ifra til ordensmakt som vil ta seg av lovbryterne? 3. Er dette en såkalt internet-craze som kun fenger nerdete konspirasjonsteoretikere? - - - Hvis CoS er et stort problem, større enn andre problemer som eventuelt kan protesteres mot, hvorfor vil oppmøtet den 10. februar ved Tigern bli så beskjedent? Som uvitende takker jeg for eventuelle svar som kan opplyse meg, og andre skeptikere, om motivasjonen bak denne protestaksjon. 1. Fordi at CoS er beviset på at alt går galt når en blander pyramidespill og gradvis hjernevasking med religion. 2. Ja. - Google Lisa McPherson - Google Operation Snow White - Google Operation Freakout Anon bruker faktisk de mest nøytrale kildene, som f.eks. xenu.net Det neste punktet skjønner jeg ikke hva du vil fram til; jeg går ut i fra at de fleste som vil delta her har lest mer om organisasjonen enn de fleste, for å forberede seg. Det siste punktet her er enkelt; scientology er ett byråkratisk helvete, med en hær av advokater, en agressiv holdning som går på å angripe alle som prøver å ta dem, og de er delt inn i flere ulike underorganisasjoner. De er faktisk så mektige at de greide å saksøke IRS til å gi dem skattefritak. Derfor er hovedformålet til demonstrasjonene å fortelle lekfolk at scientology er mer enn Tom Cruise som hopper i sofaer på tv. Den skal opplyse folk om at scientology er en farlig organisasjon som ikke skyr noen midler for å tjene penger. Folk i Sea Org har en arbeidskontrakt på 1 milliard år, og de jobber hardt for $50 uken i "lommepenger". Dette er vanlige, oppegående folk som sakte men sikkert blir indoktrinert, og når de endelig våkner opp har de delegert mangfoldige hundre tusen og ørten tusen arbeidstimer til en organisasjon som plutselig anser dem som fiender. 3. Nei. Scientology er (heldigvis) ikke stort i Norge enda, men det er en ulykke som kan ramme hvem som helst. - Fordi at folk ikke vet så mye om hva CoS er. Dersom du spør Ola Dunk, så vil han kanskje si Tom Cruise, eller kanskje en har sett den South Park-episoden, men ingen har hørt om alle drapene, disconnectionene og generelt ødelagte livene. Dessuten er Scientology ikke noe stort problem her i Norge enda, på nasjonal basis er det vel 200 medlemmer. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Her er første youtube del (Av fem), av en britisk rapport om Scientologi. Hvor skjult kamera blir brukt mens en dame går igjennom de tidligste fasene av hjernevaskingen og den pengeutpressingen - Endret 2. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå