Gå til innhold

Anonyme erklærer krig mot Scientologi! / NY protestaksjon 14. Mars

Aksjonerte du den 10. februar?  

130 stemmer

1. 1. .

• Ja
      20
    • Nei
      110

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan sitere det som STO paa partyvan: (nede igjen)

Vi moeter utenfor oestbanehallen klokka 12:00.

Der har vi tid til aa faa noe aa spise og drikke osv. foer vi beveger oss mot kirken.

Der blir det gjennomgang av regler osv.

(Sitter paa engelsk pc naa. :p)

Lenke til kommentar
Ok, endelig svar fra Onkel Politi:

- hvis vi går opp og ned Karl Johan og bare deler ut flyers trenger vi ikke tillatelse, men da må vi være i bevegelse (les: kan ikke stå utenfor Co$ hele tiden, men det virket på ham som om vi ikke kunne det uansett, da det kan bli protestert på fra grunneier og vi da kan bli bedt om å flytte oss).

Hva med å gå fram og tilbake på andre siden av gata?

Men Scientologene har, etter norsk lovgivning, heller ikke lov til å legge ut bilde av deg på internett uten at du har samtykket ;)

Nei, men jeg skal love deg at de tar vare på bildene. "En del" greier Scientologkirken driver med som politi ikke vet om også.

Håper mange møter opp! Jeg skal ikke, men bidrar på andre måter. ;)

Lenke til kommentar
Jeg kan sitere det som STO paa partyvan: (nede igjen)

Vi moeter utenfor oestbanehallen klokka 12:00.

Der har vi tid til aa faa noe aa spise og drikke osv. foer vi beveger oss mot kirken.

Der blir det gjennomgang av regler osv.

(Sitter paa engelsk pc naa. :p )

Hvor lenge har folket tenkt til å protestere? Og skal vi ta på oss ett eller annet slik at vi kan identifisere hverandre. Det pleier å være ganske folksomt uttafor Østbanehallen (vi møtes ved tiger'n right?)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal oppmøtet skje 12:00 med tid til "spise og drikke" :/ når handlingen skal skje 12:00? Oppmøtet må selvsagt skje i forveien og de som er sultne kan vel gjøre akkurat hva de vil så lenge de er på plass 12:00.

Ellers tviler jeg på at det er vits å høre mer med Politiet dersom det skal så mye til å få tillatelsen.

Hva med denne strategien:

-Stå i ro utenfor lokalene uten å aktivt dele ut flyers og uten å "demonstrere" på noen måte, med andre ord, bare vise tilstedeværelse.

-En gang i blant sette gruppen "i bevegelse" og dele ut flyers hundre meter opp og ned gata for så å returnere til ground zero.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
ifølge locator'en deres er nærmeste i stockholm....

da kan ikke den i oslo være så stor og viktig at det gjør noe.

http://locator.scientology.org/scn/

Driter i hvor viktig den er. Det er en kirke og ett samfunn her eksisterer rundt den.

Forøvrig er det latterlig å sette opp Norge og få Sverige som ett alternativ. Disse $cientologistene altså.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Ser ut som at noen har lagt igjen en liten beskjed til Mr. Fetch på youtube :!: Sjekk ut Accounten hans..

Hehe :D Mener du det med at den musikkvideoen ligger der? Kan være at han har puttet den der for å vise at den ikke irriterer han da. Men uansett, det hadde jo vært rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...