Eloquence Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Forresten, er partyvan nede for alle? :/ Ser skummelt ut som det er noe hacking på gang, men mirroret er sånn halvveis oppe ihvertfall: http://partyvan.info.nyud.net/index.php/Project_Chanology Ellers utrolig stilig at det blir noe i Oslo. Skulle ønske jeg kunne stilt opp, men jeg bor på Vestlandet... Hadde ærlig talt ikke trodd at det kom til å spre seg sånn at det skjedde noe i Norge også, selv om jeg vet de holder til her er det jo ikke store greia. Men nok til å ødelegge noen familier likevel, tydeligvis, ref. kisen på forrige side... Lenke til kommentar
latimer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen tanker nå som jeg har sjekket litt rundt med bekjente: * Har hørt at det er forbudt å gå med maske i Oslo... sant/løgn? (Hva mener folket om ansiktsmaling? Det vil skaffe oppmerksomhet, i det minste.) * Politiet har lov til å bryte opp demonstrasjoner om vi lager trøbbel, men gjør det sjeldent ellers. Jeg skal uansett skaffe skriftlig tillatelse, sikkert kjekt å ha. Eldritch - jeg har sett gjennom noen av klippa til Wise Beard Man, og jeg er enig med deg. Han hadde ganske mange gode tips til demoer. Bonusspørsmål: * http://i27.tinypic.com/21neijm.jpg - suger det hardt, eller kan det funke som flyer? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen tanker nå som jeg har sjekket litt rundt med bekjente:* Har hørt at det er forbudt å gå med maske i Oslo... sant/løgn? (Hva mener folket om ansiktsmaling? Det vil skaffe oppmerksomhet, i det minste.) Bonusspørsmål: * http://i27.tinypic.com/21neijm.jpg - suger det hardt, eller kan det funke som flyer? Ansiktsmaling er tøft nok. Og den løpeseddelen funker vel. Kult design. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Noen tanker nå som jeg har sjekket litt rundt med bekjente:* Har hørt at det er forbudt å gå med maske i Oslo... sant/løgn? (Hva mener folket om ansiktsmaling? Det vil skaffe oppmerksomhet, i det minste.) * Politiet har lov til å bryte opp demonstrasjoner om vi lager trøbbel, men gjør det sjeldent ellers. Jeg skal uansett skaffe skriftlig tillatelse, sikkert kjekt å ha. Eldritch - jeg har sett gjennom noen av klippa til Wise Beard Man, og jeg er enig med deg. Han hadde ganske mange gode tips til demoer. Bonusspørsmål: * http://i27.tinypic.com/21neijm.jpg - suger det hardt, eller kan det funke som flyer? Han som nevnte at han skulle ringe politiet i morra bør kanskje spørre dem hvorvidt det er lov til å ha på maske under demonstrasjonen eller ikke, slik at det er avklart. Om det er ulovlig å ha på maske eller ansiktsmaling, så ikke ta med noen form for ID som Scifag-folket eventuelt kan bruke for å identifisere de som deltar. Og ang. trøbbel, så gjør som Wise Beard Man sa. Ha en fredelig markering med utdeling av flyers til de som er interesserte. Om Scifag-folka begynner å bråke, så ignorer dem, og ikke gi dem noen form for oppmerksomhet som kan slå negativt tilbake på demonstrantene. Ikke skjell dem ut eller angrip dem fysisk, bare ignorer dem. Endret 28. januar 2008 av Eldritch Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Bonusspørsmål:* http://i27.tinypic.com/21neijm.jpg - suger det hardt, eller kan det funke som flyer? Suger litt. Here's why: * Fontene du har brukt egner seg litt dårlig på trykk og de har jpeg-artifakter rundt alle bokstavene. * "Operasjon Snøhvit" funker dårlig. Meningen er vel at folk skal lese dette og så bli interessert i å finne ut mer, men da må de først gjette at det egentlig heter "operation snow white" og så google dette. Det blir ett hopp for mye. Bruk heller det engelske navnet eller bytt hele greia med noe som evt har litt norsk relevans kanskje (vet ikke om noe, men...). Ellers fin, den er en av de bedre flyerne sånn for catchiness og oppbygning som har kommet ut av den digre SA-tråden Endret 28. januar 2008 av Eloquence Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Eventuell still de rette spørsmålene. Nå vet vi ikke om det er samme typene som de jævlene vi har sett på andre klipp. Men vi kan jo ikke vite. Wise Beard Man kommer med gode tips. Vi protesterer som Ghanditech. Thats the way to go. Huff, det blir litt for dyrt og litt for tungvindt å komme seg fra Trondheim til Oslo for en dag Endret 28. januar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
latimer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvis noen som er bedre på layout enn meg kunne gidde å mekke på den flyersen ville det være genialt å ha med og dele ut. Eller eventuelt lage en fra bunn av, men jeg lite den fra SA veldig godt, og er ganske layout-n00b selv. And Ghandi it is. Bring your own sheet. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Politiloven §11 femte ledd sier at (...)Det er forbudt for deltakere i et arrangement som nevnt i første ledd å opptre maskert, unntatt for deltakere i skuespill, maskerade eller lignende. Dog, det finnes lokale tilpassninger. I Oslo gjelder i hvert fall dette, dessverre. Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvis noen som er bedre på layout enn meg kunne gidde å mekke på den flyersen ville det være genialt å ha med og dele ut. Eller eventuelt lage en fra bunn av, men jeg lite den fra SA veldig godt, og er ganske layout-n00b selv. And Ghandi it is. Bring your own sheet. Skulle gjerne hjulpet, men jeg tror jeg er dårligere med tegneprogrammer enn jeg er i isdans. Og jeg har ikke skøyter engang. In other news, partyvan er oppe igjen Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg laga jo en versjon av den plakaten tidligere, og nå har jeg fiksa litt mer på den. Ser vel helt grei ut. Sikkert noen som vil ha den bedre, men. edit: Angående partyvan. "Everyone keep an eye out for damaged links, missing content, etc. Scifags are editing the wiki so just fix things up best you can and report all scifags for elimination." Rafl. Endret 28. januar 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) I like it: Hvis de som sier at de skal komme kommer så blir det hvertfall 30+(fra div fora), skal selv være med og skal prøve å få med flere kompiser. Men du burde forandre "hva annet vet vi ingenting om". Får liksom inntrykket at man egentlig ikke vet noen ting om det Jeg føler en facebookevent (noen som mekker?) Endret 28. januar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) I like it: Hvis de som sier at de skal komme kommer så blir det hvertfall 30+(fra div fora), skal selv være med og skal prøve å få med flere kompiser. Men du burde forandre "hva annet vet vi ingenting om". Får liksom inntrykket at man egentlig ikke vet noen ting om det Haha, sant. Godt dere ser ting jeg overser. xD Om noen er flinke med shoop (photoshop), må dere bare lage andre versjoner med andre skrifttyper osv. Andre flyers også, om dere ikke synes noe om denne. -endrer til "HVA MED alt det andre vi ikke vet?" Endret 28. januar 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) I like it: Hvis de som sier at de skal komme kommer så blir det hvertfall 30+(fra div fora), skal selv være med og skal prøve å få med flere kompiser. Men du burde forandre "hva annet vet vi ingenting om". Får liksom inntrykket at man egentlig ikke vet noen ting om det Jeg føler en facebookgruppe (noen som mekker?) M'm. "Hva annet holdes skjult for oss?" kunne kanskje funket bedre? Endret 28. januar 2008 av Eldritch Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) "Hva annet vil de skjule for oss?" Eller: "Hva annet prøver de å skjule?" Endret 28. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Men du burde forandre "hva annet vet vi ingenting om". Agreed, forslag: "Hva annet er det vi ikke vet?" edit: ^^^^^ bedre det, ja En liten ting til: du mangler slutt-anførselstegn etter Snow White Ellers synes jeg også denne er helt grei, selv om fontene er litt røffe i kantene. Ser kanskje bra ut på papir likevel Edit: facebookevent er DECIDEDLY non-anon, da, men så er vi jo i lille Norge også... hva tror dere? Endret 28. januar 2008 av Eloquence Lenke til kommentar
latimer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Knofle: jeg må ha oversett den tidligere. Vart mye å ta igjen når jeg kom. Bra arbeid! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Men du burde forandre "hva annet vet vi ingenting om". Agreed, forslag: "Hva annet er det vi ikke vet?" edit: ^^^^^ bedre det, ja En liten ting til: du mangler slutt-anførselstegn etter Snow White Ellers synes jeg også denne er helt grei, selv om fontene er litt røffe i kantene. Ser kanskje bra ut på papir likevel Edit: facebookevent er DECIDEDLY non-anon, da, men så er vi jo i lille Norge også... hva tror dere? Anons leker med ddos. This shit is official? Det er en veldig lett måte å informere folk uten at de plutselig sitter og kikker på "Dear /b/astards and other newfags" og diverse på grupper. En litt seriøs en, slik at man kan spre budskapet? "Hva annet skjuler denne kulten?" kan være ett forslag? Endret 28. januar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Det er en veldig lett måte å informere folk uten at de plutselig sitter og kikker på "Dear /b/astards and other newfags" og diverse på grupper. En litt seriøs en, slik at man kan spre budskapet? En facebook-GRUPPE for å spre budskapet om scientologi som noe dritt, ja, helt klart. Men det finnes det vel 500 av allerede? En facebook-EVENT for demoen i Oslo med attend/may attend/not attending gir scifags'a navnene på alle som melder seg på... det var det jeg tenkte var "non-anon" i betydningen ikke anonymt, ikke nødvendigvis at det ikke passer seg for *chan-folk, altså. Edit: og official or no, det vil vel bli oppfattet sånn både av media og Co$ om dette gjennomføres samme dag som alle andre byer i verden gjør det, eller? Endret 29. januar 2008 av Eloquence Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Sånn, to nye versjoner. Fortsatt åpen for forandringer, men jeg la til en ekstra som har en annen type penger, siden rullen ble kanskje litt uklar. Edit: Bra spotta elo. Oppdatert. Edit2: Underlol, jeg bare fjerna de andre punktumene. MUHA! Endret 29. januar 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sånn, to nye versjoner.Fortsatt åpen for forandringer, men jeg la til en ekstra som har en annen type penger, siden rullen ble kanskje litt uklar. Finfine, og ikke for å pirke og mase (selv om jeg nå pirker og maser), men du mangler fortsatt slutt-anførselstegn her: Hva var "Operation Snow White"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå