Gå til innhold

om du var gud....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Jeg ville ha skapt meg selv en fin hage der det alltid var sol og masse fin utsikt. Der ville jeg lagt og hørt på Tool hele dagen og glemt alt om universet jeg skapte for så alt for lenge siden.

Dessuten er det jo liten vits i å skape et univers fylt med ting som skjedde akkurat slik jeg ville det. Det ville blitt som å lese en bok jeg selv har skrevet. Ikke særlig interessant mao.

Lenke til kommentar

Om jeg var gud ville jeg tatt vekk all religion driitt som finnes i verden, tatt vekk all krig og elendighet og fattigdom osv slik at alle kunne fått et greit liv, selv om noen må ha det bedre en andre ellers ville det ikke fungert, og siden jeg er gud og kan gjøre hva jeg vil hadde jeg gjort meg om til meg selv igjen og slettet alt som har med gud å gjøre, for det er faktisk DET som er grunnlaget for elendiheten.

Lenke til kommentar
Om jeg var gud ville jeg tatt vekk all religion driitt som finnes i verden, tatt vekk all krig og elendighet og fattigdom osv slik at alle kunne fått et greit liv, selv om noen må ha det bedre en andre ellers ville det ikke fungert, og siden jeg er gud og kan gjøre hva jeg vil hadde jeg gjort meg om til meg selv igjen og slettet alt som har med gud å gjøre, for det er faktisk DET som er grunnlaget for elendiheten.

som om jeg skulle sagt det selv.

den eneste måten det kan bli fred på jord, er hvis snille aliens tar over kontrollen på jorden, og zapper alle som ypper til bråk. selektiv hjernevasking er obligatorisk (dvs. alt som heter religion skal vekk), og ALLE penger i hele verden skal gis til alienene som fordeler dem tilbake (like mye på hver). rike amerikanere hadde nok furtet, men de driter vi langt i.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Dersom jeg var Gud, ville jeg gitt verden mer eventyr og magi, fjernet den moderne sivilisasjon og satt verden tilbake til middelalderen. Deretter ville jeg "plombert" menneskene så de ikke kunne ødelegge mer igjen, og så pensjonert meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...