Petrvs Romanvs Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvis jeg var Gud hadde jeg sagt til torsken; man kan ikke gjøre alle til laks. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jeg hadde sørget for at korset hadde blitt tatt ut av det norske flagget, hadde sørget for at bondevik var på "russlandsturne" og ombord på kursk under øvelsen, og jeg hadde gitt meg selv en heftig nissan skyline Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 bla. Gjort et forsøk på å overbevise meg og resten av verden at gud eksisterer... Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg ville ha skapt meg selv en fin hage der det alltid var sol og masse fin utsikt. Der ville jeg lagt og hørt på Tool hele dagen og glemt alt om universet jeg skapte for så alt for lenge siden. Dessuten er det jo liten vits i å skape et univers fylt med ting som skjedde akkurat slik jeg ville det. Det ville blitt som å lese en bok jeg selv har skrevet. Ikke særlig interessant mao. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Dessuten er det jo liten vits i å skape et univers fylt med ting som skjedde akkurat slik jeg ville det. Det ville blitt som å lese en bok jeg selv har skrevet. Ikke særlig interessant mao.Sant nok... Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Om jeg var gud ville jeg tatt vekk all religion driitt som finnes i verden, tatt vekk all krig og elendighet og fattigdom osv slik at alle kunne fått et greit liv, selv om noen må ha det bedre en andre ellers ville det ikke fungert, og siden jeg er gud og kan gjøre hva jeg vil hadde jeg gjort meg om til meg selv igjen og slettet alt som har med gud å gjøre, for det er faktisk DET som er grunnlaget for elendiheten. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Om jeg var gud ville jeg tatt vekk all religion driitt som finnes i verden, tatt vekk all krig og elendighet og fattigdom osv slik at alle kunne fått et greit liv, selv om noen må ha det bedre en andre ellers ville det ikke fungert, og siden jeg er gud og kan gjøre hva jeg vil hadde jeg gjort meg om til meg selv igjen og slettet alt som har med gud å gjøre, for det er faktisk DET som er grunnlaget for elendiheten. som om jeg skulle sagt det selv. den eneste måten det kan bli fred på jord, er hvis snille aliens tar over kontrollen på jorden, og zapper alle som ypper til bråk. selektiv hjernevasking er obligatorisk (dvs. alt som heter religion skal vekk), og ALLE penger i hele verden skal gis til alienene som fordeler dem tilbake (like mye på hver). rike amerikanere hadde nok furtet, men de driter vi langt i. Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg ville tatt bort alle sykdommene og fjernet allt kaoset i verden. Jeg ville gjøre slutt på all kranglingen i midtøsten og jeg hadde fjernet Bush. Så ville jeg la verden gå videre i frihet! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Format c: og installert alt på nytt Fin ting å gjøre det :wink: Leker gud 2-3 ganger hver 3 måned da jeg Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg hadde fortalt menneskene hvordan ting henger sammen, akkurat som nå. Lenke til kommentar
Landarr Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hadde det vært en person der oppe og jeg hadde vært ham, ville jeg nok sansynligvis ikke giddet reinstalere alt, ville nøyd meg med å utslette mennesket og alt det mennesket har gjort. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg er Gud. Det er du ikke det. Bare hans semi-offisielle profet. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Format c: og installert alt på nytt Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg er Gud. Det er du ikke det. Bare hans semi-offisielle profet. Ja? Og du da? Akkurat som om DU er så mye mer Gud. Liksom. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 om du var gud.... hva mener du om? . se på nicket da! Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 ...ville jeg ha gjort det slik at alle i hele verden måtte fortelle sannheten, og alle hemmeligheter de måtte ha til alle de møtte. Hvis menneskeheten kunne overleve dette, ville verden bli et svært spennede sted å leve! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 jeg ville ha sørget for å fjerna den ene tingen som har forårsaket mest uro, krig og død i værden oppigjennom tidene....Religionen ja, selv om det betød selvmord Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Dersom jeg var Gud, ville jeg gitt verden mer eventyr og magi, fjernet den moderne sivilisasjon og satt verden tilbake til middelalderen. Deretter ville jeg "plombert" menneskene så de ikke kunne ødelegge mer igjen, og så pensjonert meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå