Exidiez Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hva ville du gjort? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg hadde sendt et lyn i telefonforbindelsen din så du ikke kunne starte slike idiotiske poster. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hva ville du gjort? Jeg ville ikke gjort det annerledes enn sånn som det er nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Format c: og installert alt på nytt Lenke til kommentar
qdos Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hva ville du gjort? jeg ville ha sluppet å logge meg inn på forumet for å skrive dette Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hadde jeg vært gud hadde det ikke vært mulig å lage sånne poster! Lenke til kommentar
Exidiez Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 hehe, dazå.. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hva ville du gjort? site wipe -r Gud Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Om jeg var Gud, ville jeg altså ikke ha eksistert... Lenke til kommentar
eught Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg ville fjernet Bush fra makten og satt inn en som hadde mer vett i skallen sin. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg ville fjernet Bush fra makten og satt inn en som hadde mer vett i skallen sin. Jo, forresten, når du sier det - det ville jeg også gjort. Meg f.eks. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg ville gjort alle litt snillere og omtenksomme. (Enkelt tiltak som hadde vært artig å sett i praksis.) Også ville jeg sendt oppsigelser med umiddelbar virkning til alle udugelige ledere som er mer opptatt av å smiske seg til en karriere enn å gjøre seg fortjent til avansement. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg ville gjort alle litt snillere og omtenksomme.(Enkelt tiltak som hadde vært artig å sett i praksis.) Da hadde det nesten blitt som i filmen Dark City :o Må si meg enig i den, men tror at verden hadde fortonet seg helt ugjenkjennelig for de stakkars få som ikke hadde blitt forandra. Lenke til kommentar
Exidiez Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 jeg ville ha avkristnet folket jeg... enten det.., eller vist meg på tv og over alt slik at folk kunne se meg, derretter ville jeg sakt at; meningen med livet er og leve, innholdet i livene deres bestemmer dere selv Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 jeg ville gjort meg selv usynlig og transportert meg fra dame-dusj til dame-dusj i alle verdens treningsstudioer.. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 kunne ikke gjort en dritt for gud finnes ikke i noen form. Lenke til kommentar
Exidiez Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Fake: jeg ville gjort meg selv usynlig og transportert meg fra dame-dusj til dame-dusj i alle verdens treningsstudioer.. hehe... det ville jeg ha gjort og selvfølgelig hehe sjantiok: kunne ikke gjort en dritt for gud finnes ikke i noen form. sant nokk... men vi har litt fantasi, el har vi ikke? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 ok. fantasi, :-? hmmmm.. ja det var en som nevnte format c: :wink: godt forslag. men glem reinstallering. Lenke til kommentar
Exidiez Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 hehe sittet litt for mye ved dataen du tror deg hehe Lenke til kommentar
Bach Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Litt OT: Det er ikke så lenge siden menneskekroppen m/hjerne og hele greia ble sammenliknet med en dampmaskin. Framskritt? Hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå