srbz Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg var nok alt det jeg selv innbilte meg at jeg ikke var. Eller på den annen side - kanskje mine antagelser på dette temaet liekvel var riktige? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tja, jeg gikk fra å være det desidert største mobbeofferet på barneskolen til å bli et av mange mobbeoffer på U.skolen. Så på U.skolen var jeg : -Nerd -Mobbeoffer -Og kanskje glimtvis klassens klovn. (Mot slutten av 10ende) Men, det ble bedre i 10 klasse, da var jeg litt mer sosial og ikke fullt så nerd/mobbeoffer. Men så skal det være sagt at jeg ER übernerd og da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Og iflg dagbladet er det en kar på Fet som kan skryte av å være -Fyren som ringer storebror så han og 4 kompiser mellom 20-25 år kan komme og banke en fyr i klassen han ikke er enig med, midt i datatimen når lærer ikke er tilstede. http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/27/528137.html Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Utrolig. Og gjerningsmennene er mellom 20-25 år. Denne (oppbankede) 15-åringen må ha vært i slekt med Chuck Norris eller noe. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 fekk bank kvar dag . sjølv om eg sa til folk "det er ikkje morosamt!! slutt og bank meg og hiv meg i hekken!! " folk trudde eg tykkjte det var morosamt, men syntest eg ikkje Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Et par useriøse og heller lite konstruktive innlegg er fjernet. I det minste forsøk å skriv innlegg med en viss konstruktiv verdi for tråden når dere deltar, er dere snille. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvorfor fikk du så mye bank, Schnell? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 anar ikkje antageleg berre fordi dei tykkte det var morosamt Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hmm, var noe slik som den bråkete, oppfinnsomme, skoleleie nerden. Ble aldri mobba eller lignende Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Finnes kule nerder også. Som for eksempel Boris i Goldeneye - James Bond "was it god for you no"? lol Lenke til kommentar
Raba Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg liker ikke å kategorisere meg selv. Som regel er det en del folk på en ungdomskole, og jeg tviler sterkt på at alle sammen har samme synspunkt på deg som person. Jeg liker å påstå at jeg var (og er) meg selv. For det er faktisk det som er det vesentlige i det lange og brede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå