Garanti Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ganske anonym, med greie karakterer, før jeg begynte på videregående... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 han stille fyren med briller som ble mobbet. glad jeg er ferdig med ungdomskolen mer CP lærere har jeg aldri hatt. begynte i alle fall å gå bedre på vg1 + at jeg har fått linser good ol'e day SUCKS Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Var vel en blanding mellom nerd og mobbeoffer. Nerd fordi jeg ikke veldig kul og jobbet mye med skole saker pluss at jeg spillte en del spill. Mobbeoffer fordi han "kule" måtte ha noen å plage. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hun som alltid fikk bank på skoleturer, hadde ingen venner og gjemte seg på do i friminuttene. Jadda.. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg er den "motbydelige" sossen i følge en nerd i klassen og mange andre folk på trinnet Gjør narr av mange folk i klassen og føler meg som en dritt noen ganger : / Er en blanding av den "Populære" og "Disseren"... Edit: "Mobberen" er å ta litt hardt i : P Har aldri mobbet noen, men disser mange Edit 2: Må få med at jeg ble kåret til andreplass som årets soss Endret 27. januar 2008 av Sweetshit Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg har ikke gått på ungsomskole! Hva er da vits med på poste her? Han er 13 år ^^. You fail. 1. Han er 11. 2. 13 åringer går på US. Jeg er den "motbydelige" sossen i følge en nerd i klassen og mange andre folk på trinnet Gjør narr av mange folk i klassen og føler meg som en dritt noen ganger : / Er en blanding av den "Populære" og "Disseren"... Edit: "Mobberen" er å ta litt hardt i : P Har aldri mobbet noen, men disser mange Edit 2: Må få med at jeg ble kåret til andreplass som årets soss Også selvgod ifølge ditt nick? Endret 27. januar 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 du vet... dissing ER mobbing Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ikke nødvendigvis. Dissing kan også være erting. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Moonshield fail: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=894357 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 jeg var nok den sjenerte sa aldri et kvekk nesten er like sjenert enda... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg var "loneren".. 1 US år. Folk hadde ikke peiling på hva de skulle tro om meg, men en ting va de enige om: Jeg var skummel, og jeg hadde lang hår. 2 US år. Litt over halve klassen var kjent med meg, og de hadde funnet ut at jeg egentlig var veldig snill. Men jeg hadde fortsatt langt hår. 3 US år. Fortsatt langt hår. Litt emo, filosofisk og hadde mine egne, helt sære tanker som rørte de fleste. oppsummering: 1: Rebell 2: Den snille fyren som ingen kjente innerst inne 3: Filosofen På VGS er jeg gitargutten (som jeg egentlig har vært hele tiden) med langt hår.. Jeg eier ikke teoretiske evner, men de praktiske evnene mine er meget gode! Også har jeg en tendens til å rote med alle jentene jeg kommer over.. Det bare skjer, og jeg har ikke kontroll... Skumle greier, men jeg liker det.. En mer spennende hverdag da Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Moonshield fail:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=894357 Stemmer. Tbh driter jeg i han. Oppfører seg som en 11 åring. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 1: Rebell2: Den snille fyren som ingen kjente innerst inne 3: Filosofen Slik var jeg også, var venn med alle i grunn, ble heller ikke hatet av noen som helst. I tillegg gjorde jeg det brukbart på skolen uten å bruke noe som helst tid til lekser eller øving til prøver. I 10ende var jeg en av de morsomme i klassen, men som også samtidlig var ganske rolig. Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Han stille og sjenerte som ble litt mobbet fordi han fikk gode karakterer. Etterhvert ble jeg han stille, men litt mindre sjenerte som ga fullstendig faen om noen dissa ham for gode karakterer. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Å disse noen pga gode karakterer blir liksom det samme som å skyte seg selv i foten, bare x10. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Moonshield: Tok nicket fra Sweet i gta: sa, og shit var bare noe for å ha der. Har ikke tenkt på at det virker selvgodt (hvis det er et ord) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Moonshield fail:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=894357 Moonshield just got pwn'd. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 So did you, the correct way of saying it is "pwned". Sweetshit: Det virker som om du er ganske selvgod hvis man ser brukernavnet ditt, ikke at jeg vet hvordan du er irl. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Må dere slutte å kaste dritt etter hverandre. Det er off-topic så det holder. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 So did you, the correct way of saying it is "pwned". Jeg vil si at det var du som ble pwnd: "Det engelske verbet pwn (fortid: pwned, pwnd, pwn'd eller pwnt)" Som betyr at du kan si både pwned, pwnd, pwn'd eller pwnt! Kilde Wikipedia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå