turbo42 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvem var DU på ungdomsskolen? Den populære? Den sjenerte? Klovnen i klassen? Rebellen? Nerden? Mobbeofferet? Utdyp gjerne svaret ditt:) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Den populære selfølgelig. Trenger ingen begrunnelse. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Populære. Årets kylling i 8. Og så er jeg en jævlig fancy kar, og sammen med en av skolens mest populære babes. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 var egentlig ikke noe spesielt. litt av alt egentlig.... Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg var den kuleste, tøffeste og den slemmeste på min skole men nok sarkasme...Jeg var nok midt i mellom ikke populær og populær. Lenke til kommentar
sull Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Kan mest identifisere meg med klovnen i klassen, med populariteten som det bringer med seg Endret 25. januar 2008 av sull Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Btw, tviler på at mange her gikk/går på Ungsomsskolen. > Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Jeg var sidekicken til den kuleste karen i klassen (som var kulest fordi broren han var uberkul). Så jeg hang på han og fikk dele hans popularitet. Det var på den tiden det var TØFFT å ha datamaskin, selv jenter syntes det, og alle de kule hadde Commodore 64 m/2 joysticks, og alle fløy rundt på bygda og drakk seg halvt ihjel hver helg. Han hadde AXL på sin ryggsekk i blanco, jeg hadde SLASH. (guns n roses) Endret 25. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Var lite kul på starten fordi jeg var nerd og fordi jeg ikke sa veldig mye fordi jeg hadde angst. Bedre seg en god del mot slutten! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Var ikke som de andre. Hadde egne interesser. Var også den store nerden. Hadde spesielle supre dritmorsomme venner også. Vi hadde vår egen humor som var helt idiotisk. Var populær, men på en rar måte. Var ikke kul, men mer unormal, og folk spurte alltid: "Sleng deg i den busken da!!" Dette gjorde jeg fordi jeg syntes det var moro. Men sluttet med sånt etterhvert, begynte heller med stunts som ikke var vonde. Begynte med parkour og flips. Var tøffe tider. Ville gått under: Klovnen i klassen Rebellen Nerden Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Er nok i det stadiet ennå og det går i "Klovnen i klassen" og "nerd" Det går under "digg" og "NOT" Har du en wiki om parkour? Høres gøy ut Endret 25. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Klovnen i klassen Rebellen Nerden (spill) Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 jeg var mobbeofferet, miljøet på skolen jeg gikk på var helt fucked up. når jeg begynte på videregående ble alt mye bedre Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg var vel han som alle trodde var flink på skolen, men egentlig ga blanke^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nerden. Men jeg gikk i en nerdeklasse, så det var ikke noe stigma... Til og med lærerne refererte til oss som nerder. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 "Orakelet i hjørnet" "Kjeftesmella" Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg var vel han som alle trodde var flink på skolen, men egentlig ga blanke^^ Haha, jeg er den samme... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) På offentlig: Han som satt alene under et tre og hørte på zappa På steinern: Homsen med jævlig god humor Endret 25. januar 2008 av goliatmo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Klovnen i klassen? Nerden? En blanding av disse. Var en som toppa meg på begge punkter. På VGS troner jeg øverst på begge. Han andre går ikke i min klasse lenger. Jeg var vel han som alle trodde var flink på skolen, men egentlig ga blanke^^ Og litt den her. Endret 25. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Madeira Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg var nok "flørten", og hata av alle jentene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå