Gå til innhold

Kan noen lage en header til meg?

Anbefalte innlegg

hello, vet ikke om dette er riktig kategori men jeg prøver.

siden jeg ikke har photoshop å heller ikke har så mye peilling på hvordan man bruker det, så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å redigere/gjøre om en header. det jeg trenger hjelp meg er å plassere tekst å noen bilder på headeren. Det som skal stå på headeren er "Redsera Rpg" med litt sånn skummel skrift (flammer feks) .

jeg laster opp headeren å de bildene som jeg vill ha på den, å håper at noen kan hjelpe meg :)

Tusen takk for de som gidder!!!

post-106803-1201218116_thumb.jpg

post-106803-1201218299.gif

post-106803-1201218307.gif

post-106803-1201218317.gif

post-106803-1201218324.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hello, vet ikke om dette er riktig kategori men jeg prøver.

siden jeg ikke har photoshop å heller ikke har så mye peilling på hvordan man bruker det, så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å redigere/gjøre om en header. det jeg trenger hjelp meg er å plassere tekst å noen bilder på headeren. Det som skal stå på headeren er "Redsera Rpg" med litt sånn skummel skrift (flammer feks) .

jeg laster opp headeren å de bildene som jeg vill ha på den, å håper at noen kan hjelpe meg :)

Tusen takk for de som gidder!!!

Kan alltids hjelpe til litt.

Håper den ble kul nok, valgte røyk istedet.

post-102512-1201233287_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hehe, glad du ble fornøyd :)

Hvis du skal ha noe mer så pm msn til meg, jeg kjeder meg så mye om dagen uansett.. Forresten så fiksa jeg opp borders på banner bakgrunnen din, den var litt bugga..

Åssen side er dette? lager dere/du rollespill? hadde ikke tid til og se igjennom.

Dan

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heij! Jeg trenger også hjelp med å få laget en header? har null peiling så hadde vært moro å fått litt hjelp!

Den skal bare være helt enkel, men jeg ønsker at skriften skal være american typewriter, og det skal stå lillianba.blogg.no eller Prinsesse Lillian! er litt usikker på hva jeg vil ha som header, men kan jo komme med flere forslag om noen gidder? som dere ser på siden er den litt jentene og ROSA! Så rosa, hvitt eller svart er fint.. skal bare være helt enkelt altså :) ville egentlig hatt med bilde, men har ikke funnet noe jeg vil ha!

Såå... jeg tar gjerne i mot forslag!

Kan jo sendes til meg på mail:

[email protected]

Lenke til kommentar
Heij! Jeg trenger også hjelp med å få laget en header? har null peiling så hadde vært moro å fått litt hjelp!

Den skal bare være helt enkel, men jeg ønsker at skriften skal være american typewriter, og det skal stå lillianba.blogg.no eller Prinsesse Lillian! er litt usikker på hva jeg vil ha som header, men kan jo komme med flere forslag om noen gidder? som dere ser på siden er den litt jentene og ROSA! Så rosa, hvitt eller svart er fint.. skal bare være helt enkelt altså :) ville egentlig hatt med bilde, men har ikke funnet noe jeg vil ha!

[email protected]

Hvis du gir med litt mere detaljer, som størrelse i lengde bredde pdv kan jeg sikkert lage en litt fancy shmancy header til deg :) Bare pm meg

Lenke til kommentar

[email protected]

Hvis du gir med litt mere detaljer, som størrelse i lengde bredde pdv kan jeg sikkert lage en litt fancy shmancy header til deg :) Bare pm meg

ehm.. jeg har egentlig ikke helt funnet ut hva jeg vil ha. men den kunne kanskje vært slik at den dekket NESTEN hele den hvite siden, eller kanskje litt mindre. vil ikke ha den så veldig bred, litt bredere enn slik skriften er nå kanskje? har egentlig veldig lite peiling :S hehe!

Lenke til kommentar

Er det noen her inne som kunne hjulpet meg med det samme?

Trenger også en header til bloggen min!

Vil at det skal være rosa skrift på lyserosa eller hvit bakgrunn.Ganske girly med hjerter eller noe liknende... Også vil jeg gjerne at den skal være sånn at jeg kan ha den under selve rammen.

Jeg hadde blitt så utrolig glad hvis noen kan hjelpe meg med det!!!

Linken: www.lillerosa.blogg.no

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Lyst til å lage ein til meg oxo? *smiskesmiske*

Trenger litt oppfrisking på bloggen min oxo, så hvis det frister å lage en ikke nøl me å si ja!;)

Tusen takk på forhånd, så klart hvis du gidder :D

Linken: www.renater.blogspot.com

Lenke til kommentar
Er det noen her inne som kunne hjulpet meg med det samme?

Trenger også en header til bloggen min!

Vil at det skal være rosa skrift på lyserosa eller hvit bakgrunn.Ganske girly med hjerter eller noe liknende... Også vil jeg gjerne at den skal være sånn at jeg kan ha den under selve rammen.

Jeg hadde blitt så utrolig glad hvis noen kan hjelpe meg med det!!!

Linken: www.lillerosa.blogg.no

Lekte meg litt og kom fram til dette. Har ikke holdt på så lenge med bilde redigering, bruker GIMP.

Viste ikke helt hva det skulle stå i teksten men det kan forandres.

392109.jpeg

Lyst til å lage ein til meg oxo? *smiskesmiske*

Trenger litt oppfrisking på bloggen min oxo, så hvis det frister å lage en ikke nøl me å si ja!;)

Tusen takk på forhånd, så klart hvis du gidder :D

Linken: www.renater.blogspot.com

Hvis du sier hva du vil ha i din så kan jeg prøve meg fram.

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...