dachef Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg har et AMD Turion 64 x2 skjermkort, opp til 1024MB ATI mobility radeon. 2 GB ram, og 160 gb harddisk. Og så tok jeg en 3d marks test og fikk 1654 poeng, er det normalt, burde ikke det vere vesentlig høyere score? setter stor pris på tilbake meldinger Laptopen er forresten bare 4mnd gammel Endret 24. januar 2008 av dachef Lenke til kommentar
Switters Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Turion 64 X2 er ikke et skjermkort, men en prosessor. Hva heter modellen på skjerkortet fra ATI? 1654 er nok helt normalt tror jeg, da laptop generelt ikke er så gode på spill, og særlig ikke de med "opptil" så og så mye skjermkortminne. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) At du har "up to 1024MB ATI mobility Radeon" tyder på at du har ett skjermkort som med turbocache eller hva ATI kaller sin tilsvarende teknologi (i.e. ett skjermkort uten dedikert minne).. altså ett skjermkort som ikke akkurat er kremen av skjermkort for å si det slik. Tipper det er 101% normalt m.t.p. hardware du har... Endret 25. januar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå