Gå til innhold

brukere dere Windows Media Player 9?


Fuel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ha enda ikke oppdatert til Windows Media Player 9. Heller ingen av venne mine har gjort det. Har dere oppdatert til Windows Media Player 9?  

Er det noen grunn til ikke oppdater til Windows Media Player 9?

 

Jeg har ikke gjort det, det var en god stund siden at de oppdaget "hull" i media player.. så jeg gadd ikke.

 

Selv jeg bruker Realplayer.. nice utsende og enkelt og bruke.

Lenke til kommentar

har selv oppgradert til v9.

 

Neste gang jeg formaterer kommer jeg ikke til å legge i v9.

 

leste i pcworld(for-ord)at v9 er en "del" av M$ "kontroll-prog."

Dette kan du se i licence agreement der du må trykke "jeg godtar"

Øverst i avtalen står navnet,noe ala digital bla bla,som i følge pcW.innebærer at de kan sjekke hva slags innhold du har brukt mp til.

 

Les selv i nest siste pcworld(tror d var der som for-ord.)

Lenke til kommentar

Har lastet ned den versjon 9 eg å. Kommer ikke til å gjøre det igjen. Mest et jålete program som tar altfor mye Cpu-kraft og minne spør du meg.

 

Det poenget med den lisensavtalen gjør ihvertfall ikke at jeg vil vende tilbake igjen.

 

Versjon 6.4 - den gamle som henger igjen er faktisk den greieste. Bruker minst krefter av alle, og ikke en hel haug med skjermting som dekker til desktop.

 

However... smak er jo en subjektiv ting da.. :)

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne brukt 6.4, men er det et valg i den som gjør slik at skjermspareren ikke slår inn under spilling av film?

 

Ellers så bryr jeg meg ikke om hvor mye CPU kraft og MINNE mplayer 9 bruker (har den akkurat nå). Jeg har mer en nok av begge. Det samme burde alle andre tenke (vist du har mer en 500Mhz og 128Mbram) :shrug:

 

Med media player 6.4 = :woot:

Lenke til kommentar

Dere syter og klager over at den trekker så mye ressurser. Redd for at maskina skal kvelde eller?

 

Og hvis du ført ser en film så trenger du jo ikke å drive med både 3D Studio Max OG Photoshop med et bilde på 5 MB samtidig heller da! :evil:

 

Ser ikke problemet. Eneste jeg bruker WMP til er å se film. Og når jeg først ser en film så driver jeg ikke med masse annet drit. Hvis dere driver med masse annet rot mens dere ser på film så foreslår jeg at dere går til anskaffelse av et Dual system, for dere er fa3n meg kresne! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...