bobbyen! Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 wan porten på min trofaste billion ruter røk idag, å jeg trenger en billig å stabil ruter, men ser at det er mest trådløse rutere det går i. Hvilken og hvor kan jeg få tak i en bra ruter? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Denne, 350 spenn... Eg kjøpte ein slik på elkjøp for 200 spenn (B-Vare)... Funker fint edit: Her er den 100 spenn billigere Endret 24. januar 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
bobbyen! Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Sikker på at den er bra? Hørte at den var crap, men du har gode erfaringer med den? Det er viktig at ruteren er så stabil som mulig for jeg skal kjøre en server på den. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du kan slå av trådløs nettverk i alle routere. Til kablet bruk bør vel de fleste fungere bra. Da er ofte viktigere å se på hvilke fasiliteter du er avhengig av. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 D-link dir-120 anbefaler jeg, sitter på den nå. Lenke til kommentar
bobbyen! Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Da går jeg for d-linken Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du vil ikke angre, jeg har hatt opptill 4 på den(det meste som går) uten problemer med routeren Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du vil ikke angre, jeg har hatt opptill 4 på den(det meste som går) uten problemer med routeren Er jo ikke problem å ha flere enn 4 PC-er hengende på da, må bare koble en switch på en av lan portene, og henge PC-er på Switch'en.. Du vet det sikkert, men tenkte å nevne det likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå