Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Eg sto framfor spegelen og spegla meg i sta. Plutseleg oppdaga eg at eg har eit svart hårstrå i augebrynet! Alle dei andre hårstråa er blonde. Kva er gale? Kjem fleire av stråa til å verte svarte og? Dette er skummelt Lenke til kommentar
JanO2 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hehe, lider av det samme problemet selv :!: Vil ikke tro at noe er galt av den grunn Jeg vil tro at det er sånn som hender av og til! Lenke til kommentar
lamial Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Bare å dra det ut det, hvis det plager deg.. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Bare å dra det ut det, hvis det plager deg.. Eg drar det ikkje ut, for det har eg prøvd med vanlege hår før! Det var sårt det kan du tru! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Det kan være kalvegéner i deg som gjør det. Var vanlig før i tida, men blitt mindre av det. Bestemora hadde det da ho var ungog det er helt ufarlig, men kan virke litt irriterende for noen. Du kan prøve å dialissyn, som er et reseptfritt medikament mot det (fåen på apoteket). Pleier å forsvinne etter et par uker på det og kommer aldri igjen Endret 25. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Det kan være kalvegéner i deg som gjør det. Var vanlig før i tida, men blitt mindre av det. Bestemora hadde det da ho var ungog det er helt ufarlig, men kan virke litt irriterende for noen. Du kan prøve å dialissyn, som er et reseptfritt medikament mot det (fåen på apoteket). Pleier å forsvinne etter et par uker på det og kommer aldri igjen Sikker på at det går an å få medisin til ein slik alvorleg sjukdom utan resept? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Sikker på at det går an å få medisin til ein slik alvorleg sjukdom utan resept? Ja, det gjør det. Og det er heller ikke en sykdom, det er en génfeil Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Sikker på den medisinen eksisterer? Får ikkje eit einaste treff når eg søkjer på Google. Eg trur ikkje denne genfeilen er noko som ligg i slekta heller Lenke til kommentar
pi. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hahaha. Men seriøst. Jeg er, naturlig, sånn ca. aske-gråblond på hodet. Og jeg har noen helt kullsvarte hårstrå helt framme ved hårfestet i pannen. Tror ikke dette er farlig da jeg ikke er dau. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Men eg synest det er grunn til å vere litt bekymra...Det er jo ein genfeil det er snakk om! Lenke til kommentar
pi. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Når du sier det på den måten. Jeg har faktisk genfeil som er ganske store. Hører du dårlig? Endret 28. januar 2008 av Pille_ Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Når du sier det på den måten. Jeg har faktisk genfeil som er ganske store. Hører du dårlig? Ja men det er ikkje rett at eg som har heilt blonde augebryn skal plutseleg få eit svart eit. Og viss dette no utviklar seg til at alle augebrynshåra, har eg eit stort problem. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da kan du jo bleke dem Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det kommer ett par slike av og til, ikke noe farlig. Selv har jeg fått svarte hår på armen/som skiller seg ut. Tar dem med pinsetten Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Det kommer ett par slike av og til, ikke noe farlig. Selv har jeg fått svarte hår på armen/som skiller seg ut. Tar dem med pinsetten Det er ikkje berre berre å nappe ut eit augebrynhår. Men det som bekymrar meg er at det kan kome fleire av desse kolsvarte håra Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har temmelig mørkt skjegg, nesten svart. Har funnet både blonde og røde hår. (Og ler hver gang). Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis det er så farlig er det bare å ta et pinsett å nappe de ut. Vær rask så merker du nesten ingenting. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis det er så farlig er det bare å ta et pinsett å nappe de ut. Vær rask så merker du nesten ingenting. Ja men dersom det no kjem fleire slike hår kan ikkje eg bruke heile dagane til å nappe dei ut Lenke til kommentar
JanO2 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du... Tror du skal teste deg for dumhet samtidig som du er hos legen pga av ett svart hår i øyebrynet ditt :!: Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Du... Tror du skal teste deg for dumhet samtidig som du er hos legen pga av ett svart hår i øyebrynet ditt :!: HAHA! Eg har forresten testa min IQ. Hugsar ikkje kva den var, men den var over gjennomsnittet til ein vaksen person! (Eg er 16, og min mentale alder er 21) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå