powerfulglenn95 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hei jeg lurer på åssen man kobler andlegg i en bil.Vill ikke kortslutt ting jeg.Jeg er helt grønn på andlegg i bil.Men hjemme går det bra :mhv glenn: Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) hei jeg lurer på åssen man kobler andlegg i en bil.Vill ikke kortslutt ting jeg.Jeg er helt grønn på andlegg i bil.Men hjemme går det bra :mhv glenn: Du får koble det heime da Endret 24. januar 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
powerfulglenn95 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 hei jeg lurer på åssen man kobler andlegg i en bil.Vill ikke kortslutt ting jeg.Jeg er helt grø nn på andlegg i bil.Men hjemme går det bra :mhv glenn: Du får koble det heime da nei jeg skal ha bra lyd i bilen min da skjønner du Lenke til kommentar
powerfulglenn95 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 takk det var det beste tipset jeg har fått Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ville vel heller kjøpt meg strømfordeler fremfor å trekke 2(hvorfor?) strømkabler fra betteriet til mono blokka og 2\4 kanalern! Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Her har du en annen som viser kobling av forsterkeren bare. Endret 25. januar 2008 av IvoCaprino Lenke til kommentar
Javad Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Her har du en annen som viser kobling av forsterkeren bare. Takk for den du Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ville vel heller kjøpt meg strømfordeler fremfor å trekke 2(hvorfor?) strømkabler fra betteriet til mono blokka og 2\4 kanalern! Man ser jo ikke på tegningen hvor forsterkerene er plassert i bilen. Hvis 2/4-kanaleren er plassert under fører-setet, og monoblokken er plassert på høyre side i bagasjerommet kan det jo være praktiskt å trekke to kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå