Sirillion Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Denne linken fører til en side som inneholder en del casmod bilder for you'r viewing pleasure http://qadn.student.utwente.nl/~silent/CaseModding/ ADVARSEL : Store Bilder Kos dere! Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Denne linken fører til en side som inneholder en del casmod bilder for you'r viewing pleasure http://qadn.student.utwente.nl/~silent/CaseModding/ ADVARSEL : Store Bilder Kos dere! Fett... jeg likte spesielt lakering av kabinetter..råstili. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hmm.. den handa som stikker ut av kabisset er så siiiinnnssssyyyykt fett. hvordan i huleste får han det til?? wow sier jeg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Tar sin mann det derre. Man skal være bra kunstnerisk for å gjøre noe slik. Nærmeste jeg kommer blir vel strekmenn Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det som var imponerende var jo lakkeringen og Cd rommen. Casemodding begynner og bli litt for vanlig.. Er nesten stas med et "umodda" kabinett nå til dags.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Konge!!!! Son vil jeg å ha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Aliens kabinettet var FEEEEEEEEEEETTTTTTTT Gutten vet hva han driver med og han behersker kunsten Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Veldig fin eksterm Cd-Rom til å ha til PCen i stuen. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Virkelig nice den Fronten til Chieftec kabbiet Tror jeg må fixe noe liknende på mitt eget ! Virkelig fint !! Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hmm.. den handa som stikker ut av kabisset er så siiiinnnssssyyyykt fett. hvordan i huleste får han det til?? wow sier jeg... Åja, der jeg la ifra meg armen min vet, uskalig Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 fyHerming er fy lol, sry.. Les posten min en gang til kanskje ? Siden du sa noe så var planen å sette inn leds blant rillene, der hvor hdd'en jobba, jo høyere opp høyere opp nådde lyset. (altså det starter på bunn, og kanskje leds i flere farger) Uansett god inspirasjon Lenke til kommentar
hysing Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 det dær er det feteste men en smule vanskelig . Hvem er den heldige eier av isse hærlighetene?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå