Gå til innhold

Hvordan er denne søknaden til sommerjobb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Your funeral. Du sender jo til og med til senterledelsen. Tror du de kan ansette folk for andre firma? De er ikke et rekrutteringsfirma, og har viktigere ting å gjøre. Jeg har heller ingen formell utdannelse, men jeg skrev fortsatt en ordentlig søknad når jeg søkte på jobben min, rett og slett fordi du havner i bunnen av bunken om du sender tull

enig i det, er samme hva slags jobb du søker, du har alltids godt av å bli vant med å skrive ordentlig søknad

og du bør ABSOLUTT levere den personlig, det gir et veldig godt intrykk

Lenke til kommentar
Først av alt - søknader sendes direkte til butikkene, da det er de som har ansvar for den daglige driften, dermed også ansettelser. Senterledelsen har kun ansvar for selve senterets bygningsmasse samt annonser, ikke for hva butikkene gjør.

Så stusser jeg på at du bare søker jobb i under to uker. Der tror jeg du vil stille svakt, i og med at det tar lenger tid å lære deg opp enn du ønsker å arbeide. Tror du må regne med lengre arbeidsperiode for å få deg jobb.

Liten leif det, mener juni

Lenke til kommentar
Et lite tips er også å legge et lite bilde av deg selv på søkaden for å gjøre det litt mer personlig. Bare huske å ta et ordntlig bilde, ikke et tullebilde fra en fest eller noe sånt :p .

Det ser utrolig dumt ut med et bilde i søknaden..! Jeg ville ikke hatt med det, ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Et lite tips er også å legge et lite bilde av deg selv på søkaden for å gjøre det litt mer personlig. Bare huske å ta et ordntlig bilde, ikke et tullebilde fra en fest eller noe sånt :p .

Det ser utrolig dumt ut med et bilde i søknaden..! Jeg ville ikke hatt med det, ihvertfall. :)

Læreren vår anbefalte i vært fall det :hmm: . Jeg selv synes heller ikke det ser dumt ut.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket av deg som person skal ikke vises før eventuelt på intervjuet, så jeg mener dette blir feil. Har selv åpnet et par søknader med bilde, og det ser bare dumt ut med et tilfeldig resizet bilde slengt under signaturen.

Nei, da er det like greit uten bildet! :)

Lenke til kommentar
Førsteinntrykket av deg som person skal ikke vises før eventuelt på intervjuet, så jeg mener dette blir feil. Har selv åpnet et par søknader med bilde, og det ser bare dumt ut med et tilfeldig resizet bilde slengt under signaturen.

Nei, da er det like greit uten bildet! :)

Når jeg mener bilde så mener jeg et passbilde som er plassert fint til høyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...