Legobilen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Ok, jeg begynner rett på Det har seg slik at jeg fikk virus på PC-en og fikk ikke til å boote windows (XP). Derfor installerte jeg XP på en annen HD. Dette funker helt greit, og booter normalt osv. Det eneste er at jeg ikke får tilgang på mine tidligere filer (som ligger på den andre HD'n). Får feilmelding. Den er konstant skrivebeskyttet, noe jeg ikke klarer å oppheve. Noen som har løsning? (Har endel viktige dokumenter og filer som er viktige for meg) Det står foresten også at HD'n inneholder de 217GB som var der under "egenskaper" for den. Er det i det heletatt mulighet for å få tak i filene? Endret 25. januar 2008 av En kaktus? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Får feilmelding. Den er konstant skrivebeskyttet, noe jeg ikke klarer å oppheve. Noen som har løsning?Det kan hende filene er krypterte og da får du ikke tilgang til dem om du installerer windows på nytt. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei, det er mulig du må ta over eierskap til mappe/filer før du får tilgang på de. sjekk linken under. http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/308421 Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Takktakk, det løste seg ved den metoden [Løst] Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Tar opp denne igjen jeg, sitter akkurat med det samme nå, men jeg får ikke frem den "enkel fildeling" inne på mappealternativer eller dukker ikke opp noe "sikkerthet" kategori når jeg høyreklikker på mappa og går på egenskaper. Kommer kun Generelt - Deling - Tilpass og avansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå