Never Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 jeg sitter her med en dlink 604 router med innebygd firewall.... kan jeg stole på denne... *stenger den folk ute???* eller burde jeg bruke mer??? .... har brukt tiny fiewall på maskinene mine hittil.... har bare en maskin (OS = XP) oppe 24/7 med ftp osv resten er bare oppe ved bruk.. ja jeg har delte mapper i hjmmenettverket oxo.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 jeg sitter her med en dlink 604 router med innebygd firewall....kan jeg stole på denne... *stenger den folk ute???* eller burde jeg bruke mer??? .... har brukt tiny fiewall på maskinene mine hittil.... har bare en maskin (OS = XP) oppe 24/7 med ftp osv resten er bare oppe ved bruk.. ja jeg har delte mapper i hjmmenettverket oxo.... Hvis du føler deg utrygg så fortsett men Tiny da vel, og den holder folk ute og skjermer nettet ditt mot innsyn i forhold til normal deling. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Greit med en SW firewall også. Ser hva som går ut fra maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå