-Shark- Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 sjekk at PCen faktisk finner skjermkortet korrekt... enhetsbehandling... Skrev det over som sagt, og jeg finner det ikke der, hva kan være grunnen til det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hmm, jeg hadde litt problemer i starten jeg og, men en reinstallasjon av driverene fikset biffen for meg... men jeg kjører vista da...(men har kjørt slik i XP også uten problemer) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Og snu den SLI kort saken fiksa biffen hos meg:) Nå funker det:) Men hvordan burde jeg ha det, går det at jeg setter 32'' opp på 8800gts sammen med 22'' som jeg spiller på, og deretter sette denne til å clone denne? Går det i spill? Og deretter ha den andre skjermen på det nye skjermkortet..? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror ikke det går, men hvorfor vil du egentlig klone bildet fra spillet? Det er vel særs vanskelig å se på en 32'' TV og en 22'' skjerm på samme tid? Kjør spillet ut til en av skjermene du, og bare bytt på hvilken som er "primary" output på 8800 kortet ditt du... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ok..Nei bare lurte egentlig. Får vel gjøre det slik da. Men bilde blir ikke opptimalt på 32'' LCD, denne er tilkobla med DVI-HDMI. Så liksom halve startlinjen er utafor. Med vga blir det perfekt, da i 13XX x 7XX. Hva kan hjelpe mot dette? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 det må du evt. finne utav i manualen på TVen din? evt. kan du skalere bildet i nvidia driveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå