Sweetshit Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hei! Har 2 sånne veeldig populære "bomsebukser", på engelsk er det visst bare "sweatpant", i lysegrå. Du ser mange fjortissjenter gå med dem. Jeg vet ikke hvor jeg har fått dem fra, og jeg har tenkt å kjøpe en ny siden den ene begynner å bli liten. Så hvilke butikker finner jeg dem i ? Må være norsk. Bor oppe i nord, Tromsø. KAN også være nettbutikk men helst en "fysisk" butikk, men må være norsk. ;o Endret 25. januar 2008 av Baggypants Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du har ikke bilde eller merke ihverfall da? Siden jeg aldri ville trodd at grå "baggypants" var populært.. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 På google kom det visst noe annet en det jeg kaller baggypants... Skal finne bilde om et par sek. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Enhver sportsbutikk har sånne fra blandt annet Nike, Champion etc. Og mener å huske jeg så ett par fra Franklin&Marshall på Urban. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Skal sjekke det ut Har Urban en nettside? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå