tranzer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei! Jeg går rett på sak nå.. jeg får ikke pc`en til å funke.. eller vil si Skjermen, jeg får ikke noe respons, alt står på, standby knappen er på og hele pakka er topp.. men så trudde jeg at Cpu`en var ødelagt.. okaj, da kjøpte jeg men en ny cpu Intel 2.8 socket 478, men da funka den HELLER ikke.. så da er min spm, Hva i H*****E er det som er feilen her.. Kan det være Hovedkortet.. NB: alt på hovedkortet funker.. lyset, Gpu (grafikkortet) og alt med bling bling Mvh Tranzer Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Restart CMOS. CPU er det svært sjeldent, ram som oftest, hvis ikke hk, til tider psu også, eller hvis du da ikke har koblet noe gærnt inni der Da fungerer det heller ikke. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 hmm ok.. skal teste det iaffal.. håper det funker Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kan vær noe av det lignende problemet jeg hadde for en liten stund siden. Det var RAMen som var problemet. Jeg løste det med å ta ut RAMen og flytte litt rundt på de i forskjellige porter osv. Til slutt startet den opp uten problem. Det skal ikke så mye til for at en brikke kan sitte litt løst. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 skal prøve på det også.. for jeg fikk ikke den starta etter med å rs`e CMOS Lenke til kommentar
RetroChat_net Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Low-tech forslag: Har skjermen din to innganger...? Én analog og én digital...? Noen skjermer krever at du forteller de hvilken inngang de skal lytte på, og dersom dette ikke er satt ordentelig står de gjerne default til analog... RetroChat.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå