Schjellin Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hallo Siden Fifa 08 tråden har blitt stengt så lager jeg en ny tråd med ett enkelt spørsmål om Fifa 08 på ps3. Når du har spillt Manager Mode i ett år og vunnet sesongen, da burde du kommet til Champions league, men er ikke det med på spillet ? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det går ikke når du spiller Tippeligaen, men om du spiller engelsk, tysk osv, så kommer du til EFA som er det samme som CL Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Det går ikke når du spiller Tippeligaen, men om du spiller engelsk, tysk osv, så kommer du til EFA som er det samme som CL Hvorofor går det ikke når du spiller i tippeligaen ? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det vet jeg sannelig ikke :S Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Det vet jeg sannelig ikke :S Hmm, det er veldig dumt egentlig. På fifa 08 på ps2 så gikk det med Norske lag. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Irriterte meg over det jeg også... Tippeligaen er liksom skjermet for internasjonalt spill Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Irriterte meg over det jeg også... Tippeligaen er liksom skjermet for internasjonalt spill Værtfall når du har ett så godt lag med Vålerenga som jeg hadde da jeg vant sesongen. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Irriterte meg over det jeg også... Tippeligaen er liksom skjermet for internasjonalt spill Værtfall når du har ett så godt lag med Vålerenga som jeg hadde da jeg vant sesongen. Enga er alltid på topp, samme hva ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå