MPC Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hallo, før det digitale bakkenettet kjeme så skal familien min skifte til VIASAT Bases + Underholdning. Vi får med 12 kanalar og ingen av dei er TV 2, så lurar på kva som skjer då det analoge bakkenettet går ut. Forsvinner då TV 2? Eller kan eg forsatt sjå det på Viasat sin parabal men må då fortsatt betale lisense? (Har egentlig ikkje peiling på dette som om litt av infoen er feil så rett på det ) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 du kan fremdeles få tv2 via bakkenettet men du må skaffe deg en dekoder og kort. kortet er gratis frem til 2009. viasat er i forhandlinger med tv2 om å vise kanalene dems, men ingenting er klart enda såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Får eg ikkje dekoder med Viasat om eg bestiller då? og kjeme ikkje viasat til å bruke parabolen istede for ein dekoder? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hvis ikke viasat får tv2 så kan du ikke få tv2 fra dem. da må du få tv2 via bakkenettet eller parabol fra canal digital. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 k, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå