orelse4054 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hva skjedde? Jeg skulle flytte litt på laptopen da jeg har kommet borti en knapp eller to. Det som skjedde va at alle de åpne vinduene mine ble akkurat som samlet på skjermen, så kunne jeg trykke på dn jeg ville velge! Dette var jo genialt! Noen som vet hva jeg har trykt på? Takk! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vil tippe Flip 3D... windowsknapp + tab Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Glemte å si jeg har XP Pro. Jeg vet om alt + tab, men dette var noe helt annet. Ligner litt på flip 3D i Vista, bare siden jeg hadde 6 programmer oppe kom det 3 * 2 ruter mitt på skjermen opp. Endret 24. januar 2008 av orelse4054 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Høyreklikk på oppgavelinja -> Still opp vinduene... Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Da blir bare vinduene mindre og legger seg oppå hverandre. Jeg kan også stille de vertikalt eller horisontalt, men det er ikke slik det var. Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg fant ut av det! Jeg har microsoft intelli mouse optical og nyeste programvare av "microsoft mouse" installert. Når jeg trykker selve scrolle hjulet rett ned får jeg opp denne menyen! Woho Kan noen av dere teste om det fungerer hos dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå