LuggagE Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hei! Jeg ser at dere nå har ads på siden om å kjøpe WoW-gull. Dette er det ikke lov å poste om på forumet, og dere har slått ned på det tidligere, så det var kanskje en glipp å ha slike annonser på siden? Dette skal ikke være en tråd for/imot salg av digitale verdier i MMO'er, la oss heller holde oss til hva Gamer.no har å si om saken. EDIT: Jeg vet ikke så mye om de indre funksjonalitetene i annonser, godt mulig det er vanskelig å regulere, men det burde kanskje bli screenet litt for ulovlige ad's uansett? Endret 24. januar 2008 av LuggagE Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har ikke sett dette selv, men hvis det stemmer, så er det på tide å røske opp i annonsepartnerne. Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan det ha noe med (de forferdelig stygge og upresise) google-adsene som eg akkurat fikk øyne på? Ser ut som inholdet kan være ganske random. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 er dette lov da? Selge ingame gull for ekte penger... Jaja.. Det kaller jeg lavmål. Ikke av de som selger, men av de som kjøper.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ingen i Gamer.no har sett den nevnte annonsen selv - og vi har holdt et lite øye med Google-annonsene siden denne tråden ble opprettet. Det er derfor vanskelig for oss å kommentere denne saken nå. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Ingen i Gamer.no har sett den nevnte annonsen selv - og vi har holdt et lite øye med Google-annonsene siden denne tråden ble opprettet. Det er derfor vanskelig for oss å kommentere denne saken nå. Jeg så den bare én gang, det må sies. Har ikke sett den siden, kanskje det bare var en liten glipp fra Google-annonsene? Uansett, glad for at det ikke var noe mer av det, og takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg så en slik reklame i går, kan vel ordne et screenshot for siden står oppe på laptopen min. Den reklamerte ikke rett for gull men for en side som også selger gull, i tillegg til det de reklamerte for. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) google annonsene er vel programmert til å vise ads om produkter som blir mye annonsert på websiden? Slik er det i alle fall på battlefield.no hvor det konstant er (fake) links til battlefield cheats osv. Endret 28. februar 2008 av Zlash Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Annonsene er funnet og fjernet. Takk for tips! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Annonsene er funnet og fjernet. Takk for tips! Flotte greier! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Et tips når folk ser slike reklamer, screen med en gang før tråd lages. Letter kanskje arbeidet for folkene som styrer Gamer.no og HW nettverket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå