viste19 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei , har en gammel Tektronix Phaser 740 nettverksskriver. Lett og sette den opp på nettet ( 1-2 min ) osv, men når jeg skriver ut tar det ca 1 min før det reagerer. og bruker 0,30-1 min på å skrive ut, men når det endelig kommer bare ruller det ut Men til problemet. Når jeg skriver ut og hører papiret forflytter seg, krasjer det HVER Gang langt inni skriveren slik at jeg må åpne bak å rive ut skuffen og dra papiret fra en sånn papir - bred jerndings som papiret ligger litt klemt på ferdigskrevet (Begynte nettop og bevege seg men det er jo "LASER" skriver )bare litt blekk flekker og den slags på brevet, kanskje litt dårlige bokstaver. ER DRITT lei av å åpne hele skriveren hver gang jeg skriver ut noe , og levere ett skittent papir til læreren. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hei , har en gammel Tektronix Phaser 740 nettverksskriver. Lett og sette den opp på nettet ( 1-2 min ) osv, men når jeg skriver ut tar det ca 1 min før det reagerer. og bruker 0,30-1 min på å skrive ut, men når det endelig kommer bare ruller det ut Men til problemet. Når jeg skriver ut og hører papiret forflytter seg, krasjer det HVER Gang langt inni skriveren slik at jeg må åpne bak å rive ut skuffen og dra papiret fra en sånn papir - bred jerndings som papiret ligger litt klemt på ferdigskrevet (Begynte nettop og bevege seg men det er jo "LASER" skriver )bare litt blekk flekker og den slags på brevet, kanskje litt dårlige bokstaver. ER DRITT lei av å åpne hele skriveren hver gang jeg skriver ut noe , og levere ett skittent papir til læreren. Noen som kan hjelpe ? Det låter som om det kan vara något matarjul eller vals som är sliten. Kan du testa och se om ett papper från multipurpose skuffen ger samma problem? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Blir toneren festet til arket, eller kan du smøre skriften utover arket etter at du har fått det ut? Småvrient å finne en grunn uten å faktisk se printeren, men du kan jo se om det er noen åpenbare hindringer i papirbanen. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Blir toneren festet til arket, eller kan du smøre skriften utover arket etter at du har fått det ut? Småvrient å finne en grunn uten å faktisk se printeren, men du kan jo se om det er noen åpenbare hindringer i papirbanen. ser ut til at arket har blitt skrevet på i begynnelsen av arket. Når den skal nedover så krasjer topp punktet i hele den rulle greia. Du vet sikkert hva jeg mener, svær ting inni .. en skuffe liksom. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Lyst til å ta noen bilder? Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 mja.. poster snart/senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå