feie_bitcha Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei.. Skal kjøpe meg domene til en hjemmesnekra web-server. Jeg har kikket litt på en leverandør som virker grei nok og meget billig, Gandi.net Er det noen som har erfaringer om www.Gandi.net ? Lenke til kommentar
Raszagal Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 jeg for min del bruker:www.Godaddy.com der koster det $8.95 pr år og er veldig fornøyd med dem Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvis du skal bestille domene derfra så hadde jeg forsikkret meg om at kundene til selvskapet er fornøyd. Og strengt tatt så er det vel kanskje å foretrekke et norsk selvskap når man skal sanke info og erfaringer anngående forsellige domene-leverandører. Lenke til kommentar
Geckho Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har brukt gandi.net i flere år, har ingen negative erfaringer.. Grei pris, lett å administrere domenet.. Lenke til kommentar
lunetix Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg har brukt gandi.net i flere år, har ingen negative erfaringer.. Grei pris, lett å administrere domenet.. Samme har jeg. Riktig nok bare i ett år enda. Men ingenting negativt å bemerke:) Lenke til kommentar
duttemann Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg har webplass hos http://www.webonet.no JEg måtte ut med 495,- for å registrere domene (no) Webhotell betaler jeg 520,- for i året. Har bare positive ting å si om dem Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 jeg betaler 14,95$ hos dotster.com og gratis hosting av domenet i Oslo. 10mbit link. 2gb online. :=) Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 jeg for min del bruker:www.Godaddy.comder koster det $8.95 pr år og er veldig fornøyd med dem Må også få være enig med razagal her. godaddy er billige og bra. Har et par domener der. 60kr i året for et .net .org eller .com domene er ikke dumt. Bedre å handle i utlandet.. I Norge er det stygg dyrt.. www.joker.com er også en god leverandør i utlandet, men noe dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå