hokuspokus111 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Når jeg klokker litt på mitt radeon 9600 pro skjermkort så slår VPU recover inn, og den resetter skjermkort-driveren...Dette gjør at også det jeg har klokka blir stilt tilbake....Har prøvd å skru av VPU recover, men den kræsjer uansett. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Når jeg klokker litt på mitt radeon 9600 pro skjermkort så slår VPU recover inn, og den resetter skjermkort-driveren...Dette gjør at også det jeg har klokka blir stilt tilbake....Har prøvd å skru av VPU recover, men den kræsjer uansett.Noen som vet hva det kan være? Kanskje fordi du har klokket litt langt? Det er lenge siden jeg har overklokket med RV360(9600XT), men jeg husker at det var ingen god overklokker. Prøv med litt mer moderat overklokk og se om det hjelper. Lenke til kommentar
wolfen2 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Må si meg enig med Camxer her.. har hatt der kortet selv og mitt råd er glem overklokking på det.. Det lar seg overklokke bare litt og resultatet blir gåent skjermkort etter en stund.. Den er rett og slett dårlig til det formålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå