Ybbe Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har et Gigabyte Maya II Ati Radeon 9700 pro skjermkort, men er litt misfornøyd med 3dmark2001 scoren min. Den er på 12556. Da kjører jeg OpenGL og Direct3D på Optimal Performance. Jeg har ikke overklokket cpu eller gpu. Noe jeg kan gjør for å få en større score ? Med forhånd takk for alle svar Yngve Haaland Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvorfor skal du ha en høyere score? Er du ikke fornøyd med ytelsen på maskinen i spillene du bruker? Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 nei, hehe, egentlig er jeg fornøyd med ytelsen i spillene jeg spiller, men JEG VIL OVER 13000. hehe...noen tips ? Lenke til kommentar
formann Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Sikker på at du bruker de nyeste chipset og skjermkort driverne? Hva slags ram har du, og hvordan kjører du den? Med det oppsettet der burde du ha en del mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå