Pysj Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er du av den nostalgiske typen, vil du elske dette dette teknologiske tilbehøret. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dere liker tydeligvis Yanko Design? Ikke første gang Amobil har agurk med noen bilder derfra. Forige gang var vel mobilen uten skjerm. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ganske nice, men tviler jeg ville brukt noe slikt selv. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dette blir bare bedre og bedre! Det kan jo bli riktig så genialt om man bruker teknologien på riktig måte! Tenk e-papir avis, som laster ned dagens lokalavis, vg eller etter hvilke abonnemang du er koblet opp mot. E-papir plakat, som overfører bilder via noe rart noe (blåtann? Usb ?).. Mange muligheter.. Ikke si at det ikke er mulig, for teknologien går fremover hele tiden jo.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Morsom sak men jeg ville ikke betalt mye for en sånn. Det er i mine øyne kun et nytt leketøy. Kunne vært gøy å lage roterende mønstre på den. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kunne vært gøy å lage roterende mønstre på den. Trodde hele greia med e-papir var at det brukte lite strøm fordi man bare trengte å bruke strøm når man oppdaterte det. Et roterende mønster vil vel ødelegge hele opplegget og gå tomt for strøm øyeblikkelig, med mindre du befinner deg i en aerobic-time. Forøvrig morsom dings. Lenke til kommentar
siljebergen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Denne blir jo en slags begynnelse på det Nokia videreførte i sin utrolig stilige video om mobilvisjoner: http://www.dagbladet.no/dinside/2008/02/27/528198.html Jeg gleder meg til noe slikt kommer! Da snakker vi! (Med GPS naturligvis, det må den ha.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg