Gå til innhold

PS3 hadde en del av skylden for utsettelsen av GTA IV! Kongebra!

XDamage

Anbefalte innlegg

Det har nå blitt bekreftet at trøbbel med kodeportering over til PS3

hadde skylden for en del av den lange utsettelsen av GTA IV.

Kilde

Jeg er så utrolig glad for at de valgte å utsette spillet for at det skulle bli 100% likt

på PS3 og 360, og viser at de tar en klar avstand fra "late" utviklere (eller kanskje

pengegale distributører), som gir ut multiplatformspill før de har blitt optimalisert

for begge konsollene. :nei:

Så lenge GTA IV er optimalisert til PS3, og vi får Rockstar's nye spillserie ekslusivt til PS3, så kan 360 beholde de to $25 mil tilleggspakkene til GTA IV, for min del. :D

Husker PS3 fanboys sa at Rockstar slet pga. dårlig plass på DVD, og måtte utsette pga. 360-versjonen.. Da stemmer vel ikke dette?

Er det ikke noe gøy og lese kilder?

Det står at Ps3 er en del av grunnen, altså det er en annen grunn, finansiell? Xbox 360? Hvem vet, men akkurat nå er det bare bekreftet at Ps3 var/er en del av problemet.

Kan ikke folk drite i å begynne å snakke utenfor topicen, det vi vet er at Ps3 er et del av problemet, Rockstar har ikke sagt noe om Xbox 360 så for alt vi vet kan den versjonen vært klar lenge. Slutt å snakk dritt om den konsolen du ikke har bare fordi du ikke har råd eller noe annet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forsinkelsen skyldes ikke PS man at de i det hele tatt gidder å gi ut GTA IV til B-konsoller i det hele tatt, og dere som lurer.... JA, jeg mener xBix 350.

Hadde GTA IV vært PS exclusive hadde spillet både større, bedre og kommet i Full HD!!

Tja dersom de ignorer konsollen med mest markedsandeler, ville det sikkert blitt populært hos aksjonærene. Dersom Rockstar hadde gjort ein kjempejobb, hadde de bare optimalisert spillet opp mot PS3 og fått til 1080p tenker eg.

Lenke til kommentar
Morsomt å se det at i mer eller mindre alle trådene som handler om spill som også er på 360 så er det drittslenging som bare faen. Hvis trådene ligger i Microsoft delen så er det mye mindre?

Det kommer nok av at det er mye mindre folk som henger i microsoftdelen, samt at det er færre som vil støtte opp rundt Xbox-360 :p Neida, er nok i overkant mye fanboyisme fra enkelte.

Lenke til kommentar
Det har nå blitt bekreftet at trøbbel med kodeportering over til PS3

hadde skylden for en del av den lange utsettelsen av GTA IV.

Kilde

Jeg er så utrolig glad for at de valgte å utsette spillet for at det skulle bli 100% likt

på PS3 og 360, og viser at de tar en klar avstand fra "late" utviklere (eller kanskje

pengegale distributører), som gir ut multiplatformspill før de har blitt optimalisert

for begge konsollene. :nei:

Så lenge GTA IV er optimalisert til PS3, og vi får Rockstar's nye spillserie ekslusivt til PS3, så kan 360 beholde de to $25 mil tilleggspakkene til GTA IV, for min del. :D

Husker PS3 fanboys sa at Rockstar slet pga. dårlig plass på DVD, og måtte utsette pga. 360-versjonen.. Da stemmer vel ikke dette?

Er det ikke noe gøy og lese kilder?

Det står at Ps3 er en del av grunnen, altså det er en annen grunn, finansiell? Xbox 360? Hvem vet, men akkurat nå er det bare bekreftet at Ps3 var/er en del av problemet.

Kan ikke folk drite i å begynne å snakke utenfor topicen, det vi vet er at Ps3 er et del av problemet, Rockstar har ikke sagt noe om Xbox 360 så for alt vi vet kan den versjonen vært klar lenge. Slutt å snakk dritt om den konsolen du ikke har bare fordi du ikke har råd eller noe annet...

Akkurat, det kan kanskje være 360 som er grunn også, derfor jeg skrev: "Da stemmer vel ikke dette?"

Til din informasjon har jeg begge konsollene, og pekte bare på hvor kjappe PS3-boysa var å snakke drit om X360 når folk trodde DVD-drevet var en begrensende faktor for spillet...

Gleder meg faktisk til dette spillet; er ingen GTA-fan egentlig, men må innrømme dette ser ganske sweet ut. Eneste jeg ikke liker er at det later til å være litt lav framrate i cut-scenene som er med i trailerne.. Det ser litt hakkete ut.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...