Gå til innhold

PS3 hadde en del av skylden for utsettelsen av GTA IV! Kongebra!

XDamage

Anbefalte innlegg

Det har nå blitt bekreftet at trøbbel med kodeportering over til PS3

hadde skylden for en del av den lange utsettelsen av GTA IV.

Kilde

Jeg er så utrolig glad for at de valgte å utsette spillet for at det skulle bli 100% likt

på PS3 og 360, og viser at de tar en klar avstand fra "late" utviklere (eller kanskje

pengegale distributører), som gir ut multiplatformspill før de har blitt optimalisert

for begge konsollene. :nei:

Så lenge GTA IV er optimalisert til PS3, og vi får Rockstar's nye spillserie ekslusivt til PS3, så kan 360 beholde de to $25 mil tilleggspakkene til GTA IV, for min del. :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller vell liten rolle hva som var årsaken til utsettelsen om det var PS3 arkitektur eller problemer med å komprimere alt skulle få plass på en dvd plate. Er litt glad for att dette ble utsatt i høst da det var nok av andre titler å spille på.

Skal nok ha spillet selv men velger 360 versjonen pga extra content.

Lenke til kommentar

Ein riktig og rettferdig avgjørelse av Rockstar :)

Eg tør nesten spørre følgende;

Er det noen her som med hånden på hjertet kan si at vi ikkje har fått nok solide titler å rutte med det siste året ?

Eg meiner ihvertfall at GTA4 sitt fravær, dekkes godt opp med mange av de andre knalltitlene vi har fått ihvertfall.

Lenke til kommentar

GTA 3 var hovedgrunnen til at jeg kjøpte PS2 for 6-7 år siden (den går fortsatt knirkefritt,

selv etter et fall i gulvet som midlertidig tok kvelden på discdriven, helt til jeg skjønte at

det bare var å dytte den helt inn igjen),

så for meg vil det være helt utenkelig å spille GTA med noe annet en dual shock/sixaxis,

på PS3. Kun pga. prinsipp, stahet og gode minner. ;)

Ah, fy flate faen som jeg gleder meg! :woot:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Forsinkelsen skyldes ikke PS man at de i det hele tatt gidder å gi ut GTA IV til B-konsoller i det hele tatt, og dere som lurer.... JA, jeg mener xBix 350.

Hadde GTA IV vært PS exclusive hadde spillet både større, bedre og kommet i Full HD!!

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Så lenge GTA IV er optimalisert til PS3, og vi får Rockstar's nye spillserie ekslusivt til PS3, så kan 360 beholde de to $25 mil tilleggspakkene til GTA IV, for min del. inv_biggrin.gif

Gjør ikke meg noe heller, men om det nye spillet i det hele tatt blir bra er det ingen som vet. Jeg kommer til å kjøpe en PS3 etterhvert uansett(mgs, gt) så for min del gjør det null.

Hvis du er så glad i GTA, hvorfor ikke kjøpe xbox så du ikke går glipp av noe?

Lenke til kommentar
Forsinkelsen skyldes ikke PS man at de i det hele tatt gidder å gi ut GTA IV til B-konsoller i det hele tatt, og dere som lurer.... JA, jeg mener xBix 350.

Hadde GTA IV vært PS exclusive hadde spillet både større, bedre og kommet i Full HD!!

:rofl:

Uansett ... Jeg er glad for at det ikke ble utgitt i fjor høst da økonomien var strekt nok som det var. Det var jo en helt horribel høst for lommeboka.

Lenke til kommentar
Så lenge GTA IV er optimalisert til PS3, og vi får Rockstar's nye spillserie ekslusivt til PS3, så kan 360 beholde de to $25 mil tilleggspakkene til GTA IV, for min del. inv_biggrin.gif

Gjør ikke meg noe heller, men om det nye spillet i det hele tatt blir bra er det ingen som vet. Jeg kommer til å kjøpe en PS3 etterhvert uansett(mgs, gt) så for min del gjør det null.

Hvis du er så glad i GTA, hvorfor ikke kjøpe xbox så du ikke går glipp av noe?

Hvordan kan du betvile noe sånt, slutt å leve i fornektelse og du vil få en mye bedre hverdag :p

Lenke til kommentar

Men da hadde det jo ikke kommet ut før Microsoft hadde vært på plass med en ny langt bedre konsoll. Altså om 2-3 år.

Lenke til kommentar
Det har nå blitt bekreftet at trøbbel med kodeportering over til PS3

hadde skylden for en del av den lange utsettelsen av GTA IV.

Kilde

Jeg er så utrolig glad for at de valgte å utsette spillet for at det skulle bli 100% likt

på PS3 og 360, og viser at de tar en klar avstand fra "late" utviklere (eller kanskje

pengegale distributører), som gir ut multiplatformspill før de har blitt optimalisert

for begge konsollene. :nei:

Så lenge GTA IV er optimalisert til PS3, og vi får Rockstar's nye spillserie ekslusivt til PS3, så kan 360 beholde de to $25 mil tilleggspakkene til GTA IV, for min del. :D

Husker PS3 fanboys sa at Rockstar slet pga. dårlig plass på DVD, og måtte utsette pga. 360-versjonen.. Da stemmer vel ikke dette?

Lenke til kommentar

Jeg synes det blir for dumt å krangle om hvilken konsoll som er best, det er bedre å glede seg over at begge parter får spillet =) Personlig har jeg aldri vært noen fan av spillserien, så det er kanskje derfor jeg ikke hisser meg opp om serien kommer til den ene aller andre konsollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...