XDamage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Det har nå blitt bekreftet at trøbbel med kodeportering over til PS3 hadde skylden for en del av den lange utsettelsen av GTA IV. Kilde Jeg er så utrolig glad for at de valgte å utsette spillet for at det skulle bli 100% likt på PS3 og 360, og viser at de tar en klar avstand fra "late" utviklere (eller kanskje pengegale distributører), som gir ut multiplatformspill før de har blitt optimalisert for begge konsollene. Så lenge GTA IV er optimalisert til PS3, og vi får Rockstar's nye spillserie ekslusivt til PS3, så kan 360 beholde de to $25 mil tilleggspakkene til GTA IV, for min del. Endret 24. januar 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det ikke nå alle skal kommentere at PS3 er en drittkonsoll, og det har INGENTING med at arkitekturen er ny og ukjent for utviklerne? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 "It's really no surprise to anybody that the PS3 was definitely a contributing factor to [the delay]" Tror ikke Ps3 skal ha all skylden, men jeg håper de lærer mye av dette og kan gjøre det neste spillet i serien så bra som over hode mulig. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Endret på ordlaget, er som dere sier bare en del av årsaken. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Spiller vell liten rolle hva som var årsaken til utsettelsen om det var PS3 arkitektur eller problemer med å komprimere alt skulle få plass på en dvd plate. Er litt glad for att dette ble utsatt i høst da det var nok av andre titler å spille på. Skal nok ha spillet selv men velger 360 versjonen pga extra content. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 En utsettelse var nok flott for begge konsollene, da får vi ekte vare og blir ikke skuffet(?) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ein riktig og rettferdig avgjørelse av Rockstar Eg tør nesten spørre følgende; Er det noen her som med hånden på hjertet kan si at vi ikkje har fått nok solide titler å rutte med det siste året ? Eg meiner ihvertfall at GTA4 sitt fravær, dekkes godt opp med mange av de andre knalltitlene vi har fått ihvertfall. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tror alle skal være glade for utsettelsen. Spillet har nok blitt bedre på alle måter, og det på begge konsollene. Mindre bugs, bedre flyt, mer innhold, mer polish og mer digg. Dette bli fort ett av tidenes spill. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 eg trur ikkje dette blir eit av tidenes spill....dette BLIR tidenes spill.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Gleder meg sinnsykt til GTA IV, 3personsspill skal spilles på konsoll uansett Viss GTA IV til 360 og PS3 er likt grafisk så kjøper jeg 360 pga achivements og det ekstra content som kommer kansje allerde i slutten av dette året viss GTA IV kommer 29april Endret 24. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) GTA 3 var hovedgrunnen til at jeg kjøpte PS2 for 6-7 år siden (den går fortsatt knirkefritt, selv etter et fall i gulvet som midlertidig tok kvelden på discdriven, helt til jeg skjønte at det bare var å dytte den helt inn igjen), så for meg vil det være helt utenkelig å spille GTA med noe annet en dual shock/sixaxis, på PS3. Kun pga. prinsipp, stahet og gode minner. Ah, fy flate faen som jeg gleder meg! Endret 25. januar 2008 av XDamage Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Forsinkelsen skyldes ikke PS man at de i det hele tatt gidder å gi ut GTA IV til B-konsoller i det hele tatt, og dere som lurer.... JA, jeg mener xBix 350. Hadde GTA IV vært PS exclusive hadde spillet både større, bedre og kommet i Full HD!! Endret 25. januar 2008 av Zatuu Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Skjønner jo godt at ps3 kan ha hatt noe med utsettelsen å gjøre, det er tross alt først spill de lager til ps3. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Så lenge GTA IV er optimalisert til PS3, og vi får Rockstar's nye spillserie ekslusivt til PS3, så kan 360 beholde de to $25 mil tilleggspakkene til GTA IV, for min del. inv_biggrin.gif Gjør ikke meg noe heller, men om det nye spillet i det hele tatt blir bra er det ingen som vet. Jeg kommer til å kjøpe en PS3 etterhvert uansett(mgs, gt) så for min del gjør det null. Hvis du er så glad i GTA, hvorfor ikke kjøpe xbox så du ikke går glipp av noe? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Forsinkelsen skyldes ikke PS man at de i det hele tatt gidder å gi ut GTA IV til B-konsoller i det hele tatt, og dere som lurer.... JA, jeg mener xBix 350. Hadde GTA IV vært PS exclusive hadde spillet både større, bedre og kommet i Full HD!! Uansett ... Jeg er glad for at det ikke ble utgitt i fjor høst da økonomien var strekt nok som det var. Det var jo en helt horribel høst for lommeboka. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Så lenge GTA IV er optimalisert til PS3, og vi får Rockstar's nye spillserie ekslusivt til PS3, så kan 360 beholde de to $25 mil tilleggspakkene til GTA IV, for min del. inv_biggrin.gif Gjør ikke meg noe heller, men om det nye spillet i det hele tatt blir bra er det ingen som vet. Jeg kommer til å kjøpe en PS3 etterhvert uansett(mgs, gt) så for min del gjør det null. Hvis du er så glad i GTA, hvorfor ikke kjøpe xbox så du ikke går glipp av noe? Hvordan kan du betvile noe sånt, slutt å leve i fornektelse og du vil få en mye bedre hverdag Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Forsinkelsen skyldes ikke PS man at de i det hele tatt gidder å gi ut GTA IV til B-konsoller i det hele tatt, og dere som lurer.... JA, jeg mener xBix 350. Hadde GTA IV vært PS exclusive hadde spillet både større, bedre og kommet i Full HD!! Men da hadde det jo ikke kommet ut før Microsoft hadde vært på plass med en ny langt bedre konsoll. Altså om 2-3 år. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det har nå blitt bekreftet at trøbbel med kodeportering over til PS3hadde skylden for en del av den lange utsettelsen av GTA IV. Kilde Jeg er så utrolig glad for at de valgte å utsette spillet for at det skulle bli 100% likt på PS3 og 360, og viser at de tar en klar avstand fra "late" utviklere (eller kanskje pengegale distributører), som gir ut multiplatformspill før de har blitt optimalisert for begge konsollene. Så lenge GTA IV er optimalisert til PS3, og vi får Rockstar's nye spillserie ekslusivt til PS3, så kan 360 beholde de to $25 mil tilleggspakkene til GTA IV, for min del. Husker PS3 fanboys sa at Rockstar slet pga. dårlig plass på DVD, og måtte utsette pga. 360-versjonen.. Da stemmer vel ikke dette? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det spiller vel strengt tatt ingen rolle. Som sagt tidligere så blir nok spillet bedre på begge konsollene nå ettersom de har fått mer tid på å finpusse på ting. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg synes det blir for dumt å krangle om hvilken konsoll som er best, det er bedre å glede seg over at begge parter får spillet =) Personlig har jeg aldri vært noen fan av spillserien, så det er kanskje derfor jeg ikke hisser meg opp om serien kommer til den ene aller andre konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå