Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bruk av tanntråd

Douglas Quaid

Kor ofte brukar du tanntråd?  

27 stemmer

1. 1. Kor ofte brukar du tanntråd?

• Aldri
      14
    • Av og til
      5
    • Ein gong i veka
      2
    • Ein gong for dag
      4
    • Fleire gongar for dag
      2

Anbefalte innlegg

Vi har vel alle fått kjeft med tannlegen fordi vi ikkje er flinke nok med tanntråden. Eg for min del brukar aldri tanntråd fordi eg alltid byrjar og blø, og eg tek ikkje sjansen på å døy av blodmangel. For det er faktisk ein del blod eg misser.

Er det nokon som har tankar rundt dette? og korleis skal ein eigentleg bruke tanntråden utan å blø i hel?

Mod: Poll lagt til.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vist du brukar tanntrå kvar dag, blir tannkjøttet beire etter kvart......slik at du ikkje kjem til å blø meir.... :cool:

Dette har eg prøvd, men det hjelp jo ikkje. Blør like mykje eg!

Då bør du gå til tannlegen for å sjekke munnen din.....kanskje du har ein eller anna sjukdom :hmm:

Lenke til kommentar
Vist du brukar tanntrå kvar dag, blir tannkjøttet beire etter kvart......slik at du ikkje kjem til å blø meir.... :cool:

Dette har eg prøvd, men det hjelp jo ikkje. Blør like mykje eg!

Då bør du gå til tannlegen for å sjekke munnen din.....kanskje du har ein eller anna sjukdom :hmm:

Eg er mykje med tannlegen eg, men der er det ikkje mykje hjelp å få

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du prøvd tanntråd? Du kan ikke ha prøvd det særlig lenge. Plakk mellom tennene kan føre til hull, og tannkjøttbetennelse.

Du kan jo be tannlegen din om å vise deg hvordan du skal bruke tanntråd. Evt sjekk denne

Eg brukte no tanntråd nokre veker...men eg klarar ikkje å gjer det noko meir på grunn av alt blodet eg misser.

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du prøvd tanntråd? Du kan ikke ha prøvd det særlig lenge. Plakk mellom tennene kan føre til hull, og tannkjøttbetennelse.

Du kan jo be tannlegen din om å vise deg hvordan du skal bruke tanntråd. Evt sjekk denne

Eg brukte no tanntråd nokre veker...men eg klarar ikkje å gjer det noko meir på grunn av alt blodet eg misser.

1. Jeg tviler på at du mister "så mye blod" ved å bruke tanntråd én gang om dagen, i et par uker.

2. Jeg tviler sterkt på at du har en tannlege som ikke kan snakke norsk, hallo? Du ser vel selv at det mangler et "snev" av logikk der.

3. Og til slutt, herregud, du tørr ikke spørre noen som _kan_ norsk, på tannpleien, om problemet ditt med at du mister "masse" blod av å bruke tanntråd?

Jeg orker ikke å spille en godtroende naiv person her, mistenker mye av det du skriver her for å være ren bull.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Dette er ikkje noko og gjere narr av! Det er heilt sant at han ikkje snakkar norsk

Så det er altså helt sant at han ikke snakker norsk? Snakker han engelsk? Hvordan kommuniserer dere egentlig? Som sagt, jeg nekter å tro at du har blitt tildelt en tannlege du ikke kan kommunisere med, hvordan får du vite om du har hull, hva de skal gjøre med deg, instrukser og så videre? Og hvis det er noen andre som forteller deg alt det andre, hvorfor kan du ikke prate med de om problemet?

Endret av dimethoxyphenethyl
Lenke til kommentar
Hvis det blør så mye, burde du kanskje fortelle det til tannlegen din, evt vise ham hvordan du bruker tanntråd, kanskje du bruker en feil teknikk. Hvis han ikke kan snakke norsk, hvorfor ikke be om å få en annen tannlege?

Det er ikkje so lett å få ein annan tannlege her. Der er sikkert ikkje meir enn 2 tannlegar i den offentlege tannhelsetenesta her. Og det kan vel ikkje vere so veldig lett å gjere slike fatale feil med tanntråden :hmm:

Dette er ikkje noko og gjere narr av! Det er heilt sant at han ikkje snakkar norsk

Så deter altså helt sant at han ikke snakker norsk? Snakker han engelsk? Hvordan kommuniserer dere egentlig? Som sagt, jeg nekter å tro at du har blitt tildelt en tannlege du ikke kan kommunisere med, hvordan får du vite om du har hull, hva de skal gjøre med deg, instrukser og så videre? Og hvis det er noen andre som forteller deg alt det andre, hvorfor kan du ikke prate med de om problemet?

Han er heilt stum og seier ingenting! Og då har jo eg sjølvsagt rekna med at eg ikkje har hol.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_petkra_*
Vi har vel alle fått kjeft med tannlegen fordi vi ikkje er flinke nok med tanntråden. Eg for min del brukar aldri tanntråd fordi eg alltid byrjar og blø, og eg tek ikkje sjansen på å døy av blodmangel. For det er faktisk ein del blod eg misser.

Er det nokon som har tankar rundt dette? og korleis skal ein eigentleg bruke tanntråden utan å blø i hel?

Mod: Poll lagt til.

når du brukar tanntråd, sluttar det å blø etter ei stond, d seie i alle fall tannlegen min. men sjølv brukar eg ikkje tanntråd forde eg ikkje gidde!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...