Christeven Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Er man garantert Collector's Edition med Preorder bonus om man forhåndsbestiller fra EB? De burde virkelig skaffe seg nettbutikk Har satt av vanlig utgave hos absoluttspill, men er usikker på om man får bonus der. Bor langt fra nærmeste EB, men jeg tenkte meg en tur til EB i helgen. Betaler man bare et depositum i disken så er man sikret kopi når det kommer ut? jeg bestilte CE, betalte 50 kr depositum, fikk kvitering. De skrev ned navn og tlf nr, så de kan ringe deg når den kommer. Var på EB-games på byporten i oslo i dag, spurte om de hadde fått noe mer info om preorder-bonusene. (der jeg har bestilt)Sto tre karer i kassa, han ene var amerikaner, så vet ikke om han jobbet der. Uansett, de hadde ikke fått noe info om det faktisk, virker som det bare er deg Spillorakelet Endret 13. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Det stemmer at vi ikke har fått noe info fra vårt hovedkontor angående pre order etc. All min info er fra Eidos som igjen får det fra Funcom. Grunnen til at jeg får denne infoen er min litt over gjennomsnittet ;-) interesse for AoC. Sist vi var på møte med Eidos kunne vi registrere vår e-post adresse for å få tilsendt beta key ettervært, det er herfra infoen kommer. Vet det kommer reklamekampanjer snart så da blir nok de andre EB folka også oppdatert :-) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Var på EB-games på byporten i oslo i dag, spurte om de hadde fått noe mer info om preorder-bonusene. (der jeg har bestilt)Sto tre karer i kassa, han ene var amerikaner, så vet ikke om han jobbet der. Uansett, de hadde ikke fått noe info om det faktisk, virker som det bare er deg Spillorakelet Det står jo faktis på Age of Conan forumet at du skal få en "War mammot, en 8slot mammot bag og en Age of Conan Art Book" av og forhåndsbestille fra EBGames Dog står det ikke noe om å få startet tre dager tidligere. Link Lenke til kommentar
PrezX Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Får man spillet 3 dager før alle andre med å forhåndsbestille fra EB Games? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Får man spillet 3 dager før alle andre med å forhåndsbestille fra EB Games? Du skal visstnok få spilt 3dager tidligere uansett hvem du forhåndsbestiller ifra Om jeg ikke tar skammelig feil nå? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 På den Amrikanske EBgames siden står det at spillet prelauncher den 20 Mai. Med det kommer vel ut noen dager før i USA uansett.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var på EBgames på Kvadrat i går og forhåndsbestilte CE, så til han som tidligere i tråden ba meg rapportere eventen; du er herved informert. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var på EBgames på Kvadrat i går og forhåndsbestilte CE, så til han som tidligere i tråden ba meg rapportere eventen; du er herved informert. Ble på kvaddå på meg og for og forhåndsbestille det, 30 kr i forhåndsbetaling. Godt og ha det i orden og klart Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hvorfor er det forskjellig depositum hos forskjellige EB-games? i flere steder er det 50kr mens andre er det 30 kr.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hvorfor er det forskjellig depositum hos forskjellige EB-games? i flere steder er det 50kr mens andre er det 30 kr.. Det er vell egentlig "ett-fett", noe har i tråden betalte jo 499 (for Collector's Edition vell og merke) med engang. Det du betaler i depositum blir jo trukket i fra prisen når du henter spillet uansett Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) hvorfor er det forskjellig depositum hos forskjellige EB-games? i flere steder er det 50kr mens andre er det 30 kr.. Justert til lokal valutakurs, alle vet at penger er mer verdt i Bergen... ¯\(º o)/¯ Endret 14. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hvorfor er det forskjellig depositum hos forskjellige EB-games? i flere steder er det 50kr mens andre er det 30 kr.. Justert til lokal valutakurs, alle vet at penger er mer verdt i Bergen... ¯\(º o)/¯ Haha det va dagens , ivertfal ikke mye verdt her i stavanger for her driter vi penger Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var på EBgames på Kvadrat i går og forhåndsbestilte CE, så til han som tidligere i tråden ba meg rapportere eventen; du er herved informert. Takk. Visste de om kampanjen? (tre dager tidligere osv.) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg spurte ikke han i kassen om han visste at man får bonusgreier ved å forhåndsbestille. Navnet og mobilnummeret mitt ble lagt inn i på PCen deres og jeg fikk en kvittering på at jeg har forhåndsbestilt en CE av AoC, så.. Går ut i fra at man får det man blir lovet. Ellers er det jo strengt tatt ikke noe poeng i å forhåndsbestille. Jeg skulle bli oppringt den herlige morgenen i mai spillet kommer ut. Om det er 3 dager før for de som forhåndsbestiller spurte jeg heller ikke om. Jeg glemte den detaljen, jeg er mest opphengt i mammuten! Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Får gjenta meg selv igjen... Når det gjelder CE utgaven av AoC så denne helt sikkert i et begrenset opplag! Det betyr at de som er først i køen vil bli prioritert selvsagt. Altså lønner det seg å være tidlig ute. Angående de 3 dagene de som pre order skal få spille før alle andre vet vi ingenting enda men regner med at det også gjelder for oss i Norge. Depositumet varierer etter hvor lenge de forskjelle butikksjefene har jobbet i kjenden da depositumet har forandret seg med tiden. Jeg er "old school" og tar derfor 30 :-) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) 3 dager spilletid før release gjelder nok for norge og, Absoluttspill.no har også fått dette bekreftet nå. Alle som har forhåndsbestilt, uansett versjon, vil få følgende: 3 day head start in game – this means that the people who pre-order will get the game the 20th of May instead of the 23rd of May. - [email protected] Passer meg bra, da jeg kjøpte AoC til flere kamerater til jul fra den nettsiden. Godnyhet til dere som bor for langt unna å ta turen ned til EBgames. Endret 14. februar 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 3 dager spilletid før release gjelder nok for norge og, Absoluttspill.no har også fått dette bekreftet nå. Alle som har forhåndsbestilt, uansett versjon, vil få følgende: 3 day head start in game – this means that the people who pre-order will get the game the 20th of May instead of the 23rd of May. - [email protected] Passer meg bra, da jeg kjøpte AoC til flere kamerater til jul fra den nettsiden. Godnyhet til dere som bor for langt unna å ta turen ned til EBgames. Joda, men du får ingen mammut mount, 8 ekstra inventory slots ei heller en Age of Conan art book fra AbsoluttSpill da Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Får nok det, lille venn. Resten av mailen: 3 day head start in game – this means that the people who pre-order will get the game the 20th of May instead of the 23rd of May. War Mammoth (Exclusive In-game Item) The mount look amazing and you can even fight with it. You can use it once you reach level 40. The Inventory Belt (Exclusive In-game Item) - This belt is awesome. It will provide the customer with extra inventory slots throughout the game. Endret 14. februar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Får nok det, lille venn. Resten av mailen: 3 day head start in game – this means that the people who pre-order will get the game the 20th of May instead of the 23rd of May. War Mammoth (Exclusive In-game Item) The mount look amazing and you can even fight with it. You can use it once you reach level 40. The Inventory Belt (Exclusive In-game Item) - This belt is awesome. It will provide the customer with extra inventory slots throughout the game. Det står ikke noe om at Funcom har sagt at Absoluttspill skal få de bonusene på siden deres hvert fall? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nå ser jeg at Collector's Edition har dukket opp hos Absoluttspill.no til 469kroner, så dette tyder jo virkelig på at CE ikke kommer til å koste stort Angrer litt på at jeg valgte å avholde hos EBGames nå Nå som det ser ut som du får CE billigere, med de samme forhåndsbestillingsfordelene fra Absoluttspill. Så slipper jo også å hente spillet selv, og alle mine erfaringer med Absoluttspill tilsier at jeg vil få spillet i postkassa den 20. Mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå