Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett så er det nok bare å laste ned 64bit versjonen etterhvert. Så lenge jeg har muligheten til å få 64bit utgaven innen 2009 er omme så er jeg fornøyd. Tar nok ikke mer enn et par timer før ISOen ligger på piratbukta uansett, så får bare reinstallere spillet når jeg føler for det:)

Lenke til kommentar
Uansett så er det nok bare å laste ned 64bit versjonen etterhvert. Så lenge jeg har muligheten til å få 64bit utgaven innen 2009 er omme så er jeg fornøyd. Tar nok ikke mer enn et par timer før ISOen ligger på piratbukta uansett, så får bare reinstallere spillet når jeg føler for det:)

Jepp, satser på det. Om den ikke følger med i boksen da :)

Lenke til kommentar
Du får en "item-key" i mailen du oppgir.

Ah, flott :)

Men nå fikk ikke jeg noen beskjed om å oppgi det tror jeg :p

Nope, ikke jeg heller. Men Spillorakelet har ved en eller flere anledninger sagt at vi kommer til å få bonus koden når vi henter spillet den 20ende.

Lenke til kommentar
Store/Site EBGames

Bonus War Mammoth, Mammoth Traveler's Bag (8 additional inventory slots). Age of Conan: Hyborian Adventures Art Book.

Local Price 49.99 USD

Betyr det at vi som har bestilt CE eller / og standard fra EBGames får en mammut mount, en ekstra 8slot bag og en art book? Alle tre?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Er man garantert Collector's Edition med Preorder bonus om man forhåndsbestiller fra EB? De burde virkelig skaffe seg nettbutikk :p Har satt av vanlig utgave hos absoluttspill, men er usikker på om man får bonus der. Bor langt fra nærmeste EB, men jeg tenkte meg en tur til EB i helgen. Betaler man bare et depositum i disken så er man sikret kopi når det kommer ut?

Lenke til kommentar

Jeg betalte 30 kroner og fikk en kvittering der det bl.a. står en linje om "kampanjebestilling", jeg regner med det er preorder-kampanjen (med bonuser og det hele) det er snakk om. Og så lenge du spesifiserer at det er CE du forhåndsbestiller, skal de holde av det også til deg.

Ellers er det også omsider bekreftet at 64-bits executable også er med i CE: http://forums.ageofconan.com/showpost.php?...p;postcount=248

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...