Spillorakelet Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) EBGames tar aldri mer en veiledene pris så kan ikke bli værre enn det. Funcom har jo ikke satt noen pris enda så vanskelig å "love" en pris. Endret 3. februar 2008 av Spillorakelet Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det finnes ikke Engelske EBGames / Gamestop butikker som har nettbutikk da? Eller noen andre land i nærheten som leverer den Engelske utgaven av spillet... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Alle som har forhåndsbestilt Age of Conan: Hyborian Adventure hos absoluttspill.no vil få tilgang til Preorderbonus for ekslusivt ingame bonusmatrielle. Innholdet vil bli annonsert så snart det er avklart hva som gjelder for det norske markedet. Preorderbonus vil bli sendt per mail nærmere release, slik at det er viktig at dere har registrert en gyldig mailadresse i kontodetaljene. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Forhåndsavholdt en Collector's Edition hos EBGames i dag Fikk også beskjed om at prisen på den er 499,-, altså så må jeg betale 449,- når jeg skal hente den 20. Mai eller når det blir Syntes det var en veldig hyggelig pris på en Collector's Edition boks Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er jo kjempebillig, jeg hadde ventet rundt 700,- Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er jo kjempebillig, jeg hadde ventet rundt 700,- Jeg er litt skeptisk, for det er i så tilfelle den billigste Collector's Edition jeg har anskaffet Men mannen i kassen på Stovnersenteret sa at jeg måtte betale 50kroner i depositum, for så å få det trukket fra prisen på 499 når jeg kom å hentet spillet ved lansering Sto på maskinen hans at utsalgsprisen på CE var 499 Standardutgaven hadde 349 så vidt jeg klarte å se på maskinen hans Lenke til kommentar
Duram Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen butikker i trondheim som lar deg forhåndsbestille CE? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen butikker i trondheim som lar deg forhåndsbestille CE? Er vell EBGames i Trondheim også? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Prisen er etter all sansynlighet ikke 500kr Det er tross alt en CE utgave lignende WoW sin som kostet 700-800kr Prisene vi har i systemet er ikke endelig så lenge før release da Funcom mest sansynelig ikke har bestemt prisen enda. Her tar nok han som ekspiderte deg feil dessverre.. Lenke til kommentar
Duram Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen butikker i trondheim som lar deg forhåndsbestille CE? Er vell EBGames i Trondheim også? dessverre Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Prisene på AoC normal og CE utgave er ikke satt enda!Tviler sterkt på at den flotte CE utgaven av AoC kommer til å koste 500,- Et sted mellom 700 og 1000 er nok mer realistisk. Han bak kassen der du har bestilt har nok dessverre ikke skjønt dette.. Tviler på at du får spillet for den prisen på release.. Jeg aner ikke hvor "pålitelig" dette er: Age of Conan Collector's Edition Details Revealed at CES 2008 Posted January 10th, 2008 by Micajah by Cody "Micajah" Bye The world is full of collectors. They come in all shapes and sizes, much like the multitude of products they yearn for. Collectors are meticulous in their efforts to find that one hidden treasure; that piece of the puzzle they needed to complete their collection. Video gamers, like any other person on this planet, are collectors. We horde things away, storing them in safe locations so that we may one day find that old, sealed copy of Super Mario Bros. in our attic. We are always looking for the "cool new toy" and any video game that's released in the current marketplace will almost assuredly have a special, limited run "Collector's Edition". Cody is impresssed by the big red box. The developers and publishers behind the upcoming AAA MMORPG, Age of Conan: Hyborian Adventures are well aware of this and have answered the call of many in the AoC community to create a specialized Age of Conan Collector's Edition specifically for the hardcore fans of the game and its world. To the delight of the Ten Ton Hammer staff at the conference, AoC's Jørgen Tharaldsen had a complete mock-up of the actual collector's edition box on display for us to view. As you can see in the photo on the right, the collector's edition is an over-sized, book-style, heavy-duty tome the color of freshly spilled blood. Although it was only a cardboard mock-up, you can tell that the real version of the collector's edition will be a hefty piece of equipment. With a flip-open cover, When asked about the contents of the collector's edition, Jørgen smiled. "I'm a collector of video games," he said. "The team did an absolutely incredible job on the entire presentation. This is definitely something I'm going to line my shelves with and display prominently in my home." According to Jørgen, the collectors edition will include the following details and contents: Metal Embossed Cover Actual Poem Written by Robert E. Howard 128-page Art Book The Conan Soundtrack Professionally Crafted Leather Map of Hyboria Bonus DVD with Various Footage Five Buddy Keys In-Game Item - "Ring of Asheron" - Gives 2% XP Modifier and 3% Stamina Regeneration In-Game Item - "The Drinking Cape" - Free Drinks for Life! Price: $89.95 With all of those goodies included in the limited edition run, how could you ever pass up the opportunity to pre-order the set? At $89.95, the collector's edition may be a bit pricey for some, but if you're a true fan of Conan you can't miss this once-in-a-lifetime opportunity. $89.95, er jo litt under 499kroner i dag det Selv om vi sikkert ikke kan omregne direkte, men det er da lov til å håpe på en grei pris, da Funcom er norske? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 $89.95, er jo litt under 499kroner i dag det Selv om vi sikkert ikke kan omregne direkte, men det er da lov til å håpe på en grei pris, da Funcom er norske? US prisen ja, men som du helt sikkert vet koster ALT mer i Norge enn i USA. Prisene der borte ser helt forskjellige ut enn her. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 $89.95, er jo litt under 499kroner i dag det Selv om vi sikkert ikke kan omregne direkte, men det er da lov til å håpe på en grei pris, da Funcom er norske? US prisen ja, men som du helt sikkert vet koster ALT mer i Norge enn i USA. Prisene der borte ser helt forskjellige ut enn her. Nettopp derfor jeg sa "ikke kan omregne direkte, men det er da lov til å håpe på en grei pris" Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) $89.95, er jo litt under 499kroner i dag det Selv om vi sikkert ikke kan omregne direkte, men det er da lov til å håpe på en grei pris, da Funcom er norske? US prisen ja, men som du helt sikkert vet koster ALT mer i Norge enn i USA. Prisene der borte ser helt forskjellige ut enn her. Nettopp derfor jeg sa "ikke kan omregne direkte, men det er da lov til å håpe på en grei pris" selvfølgelig, skal ha den selv så håper jo at den koster så lite som mulig Allikevel kan man ikke se helt på US prisene som en mal, da de er så forskjellige fra her. Norge er et dyrt land. Endret 8. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva vil det egentlig si at CE er 64 bit eller 32 ? da det er en del diskusjon rundt det. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva vil det egentlig si at CE er 64 bit eller 32 ? da det er en del diskusjon rundt det. Ja det er jo det jeg sa for noen uker siden. CE vil kun være 32bits versjoner av spillet. Uansett, om man kjøper CE så vil det nok være mulig å laste ned 64bits seinere, så det er nok ikke et stort problem, da får man hvertfall godene CE gir. Selv om man ikke får utnyttet sin 64bits "rig" til det fulle helt fra starten av. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hva vil det egentlig si at CE er 64 bit eller 32 ? da det er en del diskusjon rundt det. Ja det er jo det jeg sa for noen uker siden. CE vil kun være 32bits versjoner av spillet. Uansett, om man kjøper CE så vil det nok være mulig å laste ned 64bits seinere, så det er nok ikke et stort problem, da får man hvertfall godene CE gir. Selv om man ikke får utnyttet sin 64bits "rig" til det fulle helt fra starten av. Hæ?? Dette har ikke jeg fått med meg.. Hvorfor i allverden skal ikke Collector's Edition inneholder både 64bit og 32bit utgaven? (ante ikke at spillet kom i to utgaver i det hele tatt jeg) Er da veldig unormalt at Collector's Edition inneholder noe som Standard Edition ikke gjør, også snakker vi noe av denne betydning? Håper inderlig 64bit utgaven havner på torrentsider eller noe slikt så jeg får lastet ned den så fort som mulig.. Endret 9. februar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvis du ser Q&A som ligger på community sidene til Conan nå så nevner de at CE blir bare for 32bit utgaven... Svarer også på mange andre intressange ting. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Men hvor er logikken i det? Hvor vanskelig kan det være å putte en ekstra DVD oppi boksen som inneholder 64-bit klienten? Skjønner ikke hvorfor den bare skal inneholde 32bit klienten, hvert fall når standard utgaven inneholder både 32bit og 64bit klienten. Jeg fatter bare ikke hvorfor de har kommet frem til en sånn konklusjon.. Jaja, jeg får vell laste ned 64-bit klienten da Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det jeg lurte på var hva det vil si å få 32 istedenfor 64. Hva har det å si for meg som får 32-bit siden jeg har bestilt CE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå