AeterneL Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gamezone sendte min kopi den 19. Mai, men selvsagt er Funcom skutt i hodet og jeg kan selvsagt ikke bruke koden på "Upgrade Subscription" Ikke kom jeg inn på Early-Access, selv om jeg fikk registrert og alt sammen. Hvem i huleste styrer det showet her?! Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Absoluttspill kan brenne for min del, de sendte CE i går, får den først i morra. Siste gang preorder blir bestillt derifra iaff. Må jo skjønne at posten bruker 3 dager minimum i grunnen. 2 dager har du flaks. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vær glad for at du sendte det før 23mai du, for noe annet enn det kan du strengt tatt ikke forvente Lenke til kommentar
AeterneL Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det klager jeg ikke på, i alle fall. Klager heller på Funcom. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) WyZarD, Det er en grunn til at den ikke kommer før i morgen. Her er svaret jeg fikk: Hei igjen Øystein Vi forventer at den kommer fram til deg i morgen. Dessverre hadde Posten en feil i sitt datasystem, som førte til at de ikke fikk sendt videre ca 7-800 Age of Conan fra terminalen sin i Drammen i går ettermiddag. Hadde de fått den videre i går kveld, så ville den vært i rute i forhold til forventet levering på release. Med en gang vi oppdaget at Posten hadde gjort en feil, så tok vi tak i situasjonen. Vi fikk da, etter mange lange telefonsamtaler, Posten til å gjøre om alle sendingene de ikke hadde klart å sende til Bedriftspakker. Det betyr at de forventer å få den fram på 1 dag, og at den vil bli forsøkt levert på døren. Er man ikke hjemme, så vil det bli lagt igjen en hentelapp. Man kan da hente den på Posten senere om man vil. Dette har vært en situasjon langt utenfor hva som burde skje, men nå har alt ordnet seg i følge den informasjonen vi har fått fra Posten. EDIT: Denne ble sendt i går! Men det har jo dessverre ikke ordnet seg, men det er posten sin skyld. Ikke Absoluttspill.. Endret 23. mai 2008 av Glaurung Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fikk AOC CE i går fra Elprice. Hadde ingen problemer med Posten som pakkelevrandør. Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fikk også pakka i går, gikk to dager fra de sende den på tirsdag til jeg fikk den på torsdag. Hadde ikke noe problemer med posten selv. Litt domt for dem som har bestilt CE også ikek får den siden Posten greier og rote det litt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå