Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

Ikke et eneste ord fra El-Kjøp :(

Skal ringe dem i morgen igjenn, møkk lei av og vente uten og få noe mail om at det er sendt eller noe.

I følge Elkjip er de sendt nå, men hun klarte ikke svare på om jeg fikk de i postkassa i dag eller i morra.

Den bør ligge i postkassa når jeg kommer hjem ettersom release er før posten kommer i morra, hvis ikke får de en hat mail.. igjen..

De sendte det i rundt 11 tia i dag, tviler på at det har kommet i dag >_> Jeg fikk iallefall ikke noe når posten kom halv ett tia =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brenn sakte i helvete forbanna møkkabedrift.

Hver gang jeg handler noe på Elkjip så er det et eller annet tull som skjer, enten det er stort eller smått. Og hver gang sverger jeg på å aldri handle der igjen... men klarer jo aldri holde meg unna da.

HORER! :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :wallbash:

Lenke til kommentar
Fikk sms fra Posten nå at jeg kan hente AOC CE. :love:

Forhåndsbestile hos Elprice og må si meg meget fornøyd.

Nesten så det frister å ta resten av dagen fri fra jobb. :hmm:

Samme :D Har vurdert og ta fri i morgen ;)

Fri på en åpningsdag? Tror jeg heller hadde tatt mandagen fri da gitt. Kjipt om man blir sittende å tromme tommeltotter fordi serverne er nede og man har tatt fri :p

Får jo to fri dager neste uke pga eksamen, spilling... spilling... spilling :p

Skal hente spillet etterpå også installere det så registrere meg med pre order koden så den er klar til jeg kommer hjem etter skolen i morgen.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min bestilling fra absoluttspill.no idag. :) Da er det bare å vente på CE fra Elkjøp. Har Elkjøp sendt de ut?

De påstås å være sendt ut i dag på morgenen, men jeg fikk ikke kvittering på mail før i kveld. Så jeg tror det ikke før jeg får se det at den ligger i postkassa i morra

Lenke til kommentar
Jeg fikk min bestilling fra absoluttspill.no idag. :) Da er det bare å vente på CE fra Elkjøp. Har Elkjøp sendt de ut?

De påstås å være sendt ut i dag på morgenen, men jeg fikk ikke kvittering på mail før i kveld. Så jeg tror det ikke før jeg får se det at den ligger i postkassa i morra

Jeg er ganske sikker på at det stod "Sendt" på min elkjøp konto klokken 12 i morres, og flere har vel sagt at de har fått bekreftet dette over telefon.

Lenke til kommentar
Nå er jeg forbannet over posten !

Jeg fikk ikke Age of Conan i dag !

Elkjøp?

Jeg ville ikke vært forbanna på posten da. Jeg ville vært forbanan på Elkjøp, som satt å ruga på boksene fram til i går før de sendte dem ut.

Når jeg ringte dem i går sa de at de ble sendt for et par timer siden, når jeg ringte i dag sa de at de ble sendt på tirsdag for å pushe ansvaret over på posten.

Lenke til kommentar
Elkjip er faen meg sleipe.

lyger som faen gjør dem!

Nok en "fornøyd" elkjøp kunde her.

Jeg snakket med leverings kundesenteret til elkjøp i går etter att posten var kommet hjemme og jeg ikke hadde mottatt min AoC collectors ed.

De sa da att den var sendt i går, på kvelden i går fikk jeg kvittering fra elkjøp på mail som indikerte att dette kanskje kunne stemme. Da posten kom i dag var skuffelsen stor, de hadde ikke klart å levere den i dag heller, så jeg ringte tilbake til kundesenteret som jeg hadde blitt bedt om i går om pakka ikke var kommet i dag, (jeg ble nemmelig lovet en annen løsning om jeg ikke fikk den i dag), noe som skulle vise seg å være regn skjære løgn. De hadde ingen løsning og skyldte bare på posten og firmaet som styrer lager og utsendelser for seg.

De har heller ikke besvart henvendelsen jeg sendte på mail til de på over ett døgn.

OG de sender ut AoC pakkene som Brevpost?? wtf.. grattis med å krangle med de om posten roter bort den pakka.

Jeg anbefaler virkelig alle å ikke handle på elkjøps nettbutikk heretter, de har alt for dårlig service til att det er verdt bryet!

Endret av Bromme
Lenke til kommentar
Nå er jeg forbannet over posten !

Jeg fikk ikke Age of Conan i dag !

Elkjøp?

Jeg ville ikke vært forbanna på posten da. Jeg ville vært forbanan på Elkjøp, som satt å ruga på boksene fram til i går før de sendte dem ut.

Når jeg ringte dem i går sa de at de ble sendt for et par timer siden, når jeg ringte i dag sa de at de ble sendt på tirsdag for å pushe ansvaret over på posten.

Nei,Abosluttspill. Men jeg har vært i kontakt med Abosluttspill og de sa at den trolig ville komme på døren før kl. 1600 i dag :)

Lenke til kommentar

Håper postbilen kommer til meg i dag også !

Tror dere det er håp ?

Her er post-trackingen:

23.05.08 06.30 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 2309 HAMAR

22.05.08 19.40 VIDERESENDT 0024 OSLO

22.05.08 13.58 INNLEVERT POSTTERMINAL 3007 DRAMMEN

Jeg bor en halvtime fra Hamar ;)

Endret av Glaurung
Lenke til kommentar
Håper postbilen kommer til meg i dag også !

Tror dere det er håp ?

Her er post-trackingen:

23.05.08 06.30 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 2309 HAMAR

22.05.08 19.40 VIDERESENDT 0024 OSLO

22.05.08 13.58 INNLEVERT POSTTERMINAL 3007 DRAMMEN

Jeg bor en halvtime fra Hamar ;)

Kan hende, stod samme hos meg, bare at den var i Stokke istedet for Hamar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...