LordjOX Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Game/Spiderman har da ingenting med dette å gjøre?! Grunnen til at ikke alle EB/Gamestop butikkene vet hva CE utgaven innholder er enkel. Det er kun oss som venter på Beta key som fikk tilsendt denne infoen. Resten av butikkene blir nok oppdaterte ganske snart. Vel, de burde vite det. Både presse og retailers har fått slik informasjon. Ta for eksempel en titt på denne presseillustrasjonen: Angående mammuten og neshornet så er jeg litt usikker hvem som kommer til å tilby hva her til lands. Også den Inventory belt er omitted her av en eller annen grunn, mulig de har gjort forandringer. Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kan bestille fra Gamezone.no også. eneste er at de har ikke fått noe info om ce v ennå. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Går det an å kjøpe art-book separat? Wow, faktisk så fristende saker man får at jeg for en gangs skyld skal forhåndsbestille en collector's edition, ser det ut til! Heldigvis kort vei til Kvadrat kjøpesenter for min del. Jeg var på Kvadrat på lørdag, da visste de ikke noe om noen AoC-kampanje. Hvis du skal der, kan du si fra om de har det nå? Endret 30. januar 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg var på Kvadrat på lørdag, da visste de ikke noe om noen AoC-kampanje. Hvis du skal der, kan du si fra om de har det nå? Ja, skal ikke dit med det første, men skal si i fra når jeg har vært der. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Uansett hva de vet eller ikke så ligger AoC CE edition i forhåndsbestilling`s systemet så det er bare å si du skal bestille en sånn. CE kommer mest sansynelig i et begrenset opplag så det vil nok være en fordel å være tidlig ute. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Uansett hva de vet eller ikke så ligger AoC CE edition i forhåndsbestilling`s systemet så det er bare å si du skal bestille en sånn.CE kommer mest sansynelig i et begrenset opplag så det vil nok være en fordel å være tidlig ute. Ja absolutt. Jeg har hørt at EBGames tar imot forhåndsbestillinger for CE og vanlig versjon for det vanlige 50kr depositum så hvis man har tenkt å ha en CE kopi til release så tror jeg det er lurt å sikre seg innen et par måneder. Spillet har ikke gått i trykken enda, så de vil nok få beskjed fra retailers sånn ca. forventet salg av CE. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Uansett hva de vet eller ikke så ligger AoC CE edition i forhåndsbestilling`s systemet så det er bare å si du skal bestille en sånn.CE kommer mest sansynelig i et begrenset opplag så det vil nok være en fordel å være tidlig ute. Ja absolutt. Jeg har hørt at EBGames tar imot forhåndsbestillinger for CE og vanlig versjon for det vanlige 50kr depositum så hvis man har tenkt å ha en CE kopi til release så tror jeg det er lurt å sikre seg innen et par måneder. Spillet har ikke gått i trykken enda, så de vil nok få beskjed fra retailers sånn ca. forventet salg av CE. bestilte fra EB-games selv på lørdag, jø før jo bedre om man vet man vil ha den Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Et lite spørsmål. Hvordan vil jeg få "Bonusen" min? Annet enn at jeg får hente spillet den 20.mai? Blir det sendt med noe slags pre-order"Bonus-kort" med en bonus key eller noe slik? Hvordan ordner EBgames dette? *bump* Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Du vil få med en bonus key når du henter din pre-order ja. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hm. Må vel kanskje valfarte til Lagunen da. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hm.Må vel kanskje valfarte til Lagunen da. been there done that:) kom til å tenke på at jeg glemte å si om jeg ville a collectors edition eller vanlig. Jeg sa bare jeg ville forhåndsbestille age of conan. Tror dere jeg får velge når jeg skal kjøpe spillet? eller må jeg ta kontakt med de for å få endret slik at jeg er garantert collectors edition? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ta kontakt, det er to forskjellige forhåndbestillinger. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Går det an å kjøpe Art-book separat? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Det er det ingen som vet enda.. Sjeldent det blir gitt ut alene dog. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tenkte å ruslebort til EBGames på Stovner i morgen Jeg har aldri forhåndsbestilt noe som helst fra EBGames før (og hadde ikke gjort det denne gangen heller om de ikke var for War Mammoth'en), hvordan fungerer det egentlig? Jeg reiser bort, gir deg en liten sum (50, 100, 200?), for og så måtte dra dit igjen å hente spillet? Det blir altså ikke sendt på noen måte, jeg må ruslebort for å hente det den 20. Mai? Er det faktisk slik at vi får hentet det den 20 hos EBGames, eller må vi vente til den 23? Og er det helt sikkert at vi får War Mammoth fra Norske EBGames butikker? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Og er det helt sikkert at vi får War Mammoth fra Norske EBGames butikker? Eller Rhino. Det er forskjellig fra butikk til butikk tror jeg. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Du betaler et depositum på 50kr som blir trukket av spillet den dagen du henter det. Åssen det med releasen blir ordnet vet vi ikke ennå men siden de sier den tyvende så stemmer det vel. EBGames/Gamestop får Mammoth`en ja. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du betaler et depositum på 50kr som blir trukket av spillet den dagen du henter det.Åssen det med releasen blir ordnet vet vi ikke ennå men siden de sier den tyvende så stemmer det vel. EBGames/Gamestop får Mammoth`en ja. Flott! Hva koster CE hos EBGames da? De har vell en retail pris på den, siden de tar i mot forhåndsbestillinger? Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du betaler et depositum på 50kr som blir trukket av spillet den dagen du henter det.Åssen det med releasen blir ordnet vet vi ikke ennå men siden de sier den tyvende så stemmer det vel. EBGames/Gamestop får Mammoth`en ja. Flott! Hva koster CE hos EBGames da? De har vell en retail pris på den, siden de tar i mot forhåndsbestillinger? Jeg bestilte det i går og betalte de 50 kronene. Men fyren bak kassa sa at prisen ikke var satt enda, så han kunne ikke si hvor mye det ville koste... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du betaler et depositum på 50kr som blir trukket av spillet den dagen du henter det.Åssen det med releasen blir ordnet vet vi ikke ennå men siden de sier den tyvende så stemmer det vel. EBGames/Gamestop får Mammoth`en ja. Flott! Hva koster CE hos EBGames da? De har vell en retail pris på den, siden de tar i mot forhåndsbestillinger? Jeg bestilte det i går og betalte de 50 kronene. Men fyren bak kassa sa at prisen ikke var satt enda, så han kunne ikke si hvor mye det ville koste... Hmm.. Det er jo litt skummelt, tenk om EBGames skal ha en nokså så stivt beløp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå